Muntatge amb la ciutat de Barcelona amb els llums encesos i una botiga d'Enrique Tomás

SOCIETAT

La coneguda marca catalana que és incapaç de triomfar al centre de Barcelona

Enrique Tomás ha hagut de tancar dos locals ubicats a cèntrics llocs de Barcelona per la manca d'èxit en les vendes

Enrique Tomás és una marca que et sonarà si t'agrada el pernil. Aquesta empresa catalana es dedica al sector dels ibèrics i té locals repartits per diferents ciutats del país. Però sembla que no en totes triomfa, com és el cas de Barcelona.

Després de la reobertura de la seva botiga insígnia al cor de Barcelona, Enrique Tomás s'ha vist immersa en una nova dificultat. I tot per no aconseguir consolidar-se a la capital.

Enrique Tomás, que ha aconseguit agafar ritme després dels desafiaments de la pandèmia del coronavirus, ara s'enfronta a un altre tipus de dificultats. Establir-se a l'epicentre comercial de Barcelona.

Enrique Tomás fracassa a dos locals de Barcelona

Enrique Tomás ha acumulat dos fracassos notables a Barcelona. El corroboren el tancament tant del Pernil Experience a la Rambla de Barcelona, com el de la seva flagship store al carrer Pelai. Tots dos tancaments han estat atribuïts a una elecció de locals poc encertada per part de l'empresa.

En el cas del local del carrer Pelai de Barcelona, Enrique Tomás va optar per un local que era propietat d'inversors andorrans. El lloc prèviament havia estat destinat a un supermercat sense èxit. Tot i una inversió significativa en renovacions, l'establiment no va assolir el potencial.

I tot apunta que va ser degut a problemes de visibilitat i distribució. Això finalment va portar al tancament de la botiga després d'una dècada de dificultats.

Aquest revés se suma al tancament del Pernil Experience a la Rambla de Barcelona el 2017. El tancament també va ser atribuït a una elecció desafortunada de local per part d'Enrique Tomás.

Enrique Tomás segueix endavant més enllà dels seus fracassos a Barcelona

Tot i aquests contratemps, l'empresa continua amb altres iniciatives d'èxit, com és el cas del seu restaurant vivencial a Barcelona. Mentrestant, Enrique Tomás continua explorant noves oportunitats de negoci internacionals, incloent-hi el mercat asiàtic.

Un mercat que cada cop obre més les portes a empreses catalanes. Obrir les fronteres en un món cada cop més global és una obligació de creixement. I des d'Enrique Tomás tenen clar que el pernil és una aposta segura allà on vagin.