Home sorprès assenyalant Lidl

SOCIETAT

Una clienta de Lidl, indemnitzada amb 8.000 € pel que li ha passat en una botiga

Lidl haurà de pagar aquesta quantitat a una clienta que va tenir un contratemps en un dels seus establiments

Lidl ha d'indemnitzar una clienta. Aquesta és la resolució final després de la denúncia que ha rebut la cadena per un incident en un dels seus supermercats. I és que, de vegades, una petita distracció pot acabar en problemes d'aquesta mena.

Concretament, ha passat a Ciudad Real, on una clienta ha hagut de recórrer una sentència per poder tenir la raó. I és que, en primer lloc, la justícia va estar de part de Lidl. Encara que, finalment, serà la cadena la que hagi d'abonar una quantitat a la seva clienta.

La quantitat exacta són 8.300 euros per haver provocat un accident a la consumidora. Aquesta va tenir un contratemps a la botiga Lidl de Puertollano que li va provocar una lesió. Va ser el resultat que la botiga no estigués en l'estat que s'espera.

Una clienta es lesiona a Lidl

Una consumidora habitual de Lidl, de 64 anys, va patir una lesió en un dels seus supermercats a Puertollano. I és que va caure després de relliscar amb les closques de fruits secs que hi havia a terra. Això va fer que es fracturés un peu.

Per aquesta raó, la clienta demanava una indemnització a Lidl, a qui considerava responsable. I és que, com argumentava, la botiga no estava en condicions adequades de neteja. Aquesta lesió va fer que la dona estigués impedida durant 198 dies.

I és que moltes vegades els establiments tenen aquests problemes de neteja. Pot ser perquè es trenca un paquet, per un client irresponsable... Però, al final, és la seva obligació mantenir el supermercat en un perfecte estat perquè no hi hagi problemes.

La clienta va haver de recórrer la primera sentència

En un primer moment, el Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 2 de Puertollano no va donar la raó a la clienta. Al seu veredicte, explicava que s'havia desestimat la reclamació per considerar el dany "un risc inherent al comportament humà". Però la consumidora no es va quedar amb les mans creuades.

Un cop coneguda aquesta sentència, va presentar un recurs a l'Audiència Provincial de Ciudad Real. En aquest cas, el resultat va ser favorable per a ella. Per això Lidl li ha d'abonar una indemnització de 8.300 euros.

En aquest cas, l'Audiència Provincial de Ciudad Real va donar per bo l'argument de la clienta. Explica que l'establiment devia mantenir l'espai en condicions de seguretat suficients per als seus clients. I, vistos els fets, unes closques de fruits secs a terra no porten un bon resultat.

➡️ Supermercats ➡️ Societat

Més notícies: