Muntatge amb l'exterior d'un supermercat Bonpreu i un bol amb olives i alls difuminats

SOCIETAT

Una clienta de Bonpreu, molt molesta pel que ha trobat en un producte

Bonpreu ha respost al seu missatge i ja s'ha posat a treballar per solucionar-lo i que no torni a passar

Bonpreu ha protagonitzat una nova polèmica. Molts de nosaltres comprem en funció del que veiem a l'embalatge dels productes, però no sempre és una garantia d'èxit. És a dir, pot ser que, en obrir-lo, allò que hi hagi a dins no s'assembli gens al que s'espera. Una cosa semblant li ha passat a una clienta de Bonpreu amb la compra d'unes olives.

Tal com es pot veure al tuit de @crismelgar, el que suposadament havia de ser un pot d'olives amb all, ha resultat ser el contrari. "Podria ser que se us hagin colat molts alls a les vostres olives adobades?", es preguntava irònica la clienta. A això va afegir que, en definitiva, el que ha comprat són alls amb unes poques olives.

Bonpreu reacciona davant la queixa de la clienta

És clar que, si compres unes olives amb all, el que vols és que la presència del segon sigui considerable. Que se'n noti el sabor i la presència. Ara bé, no que sigui l'ingredient principal, perquè si fos així, diu la dona, la seva decisió hauria estat decantar-se per un altre producte. Però la sorpresa més gran li va arribar amb la resposta a la seva queixa.

Des de la mateixa cadena s'han posat en contacte amb la denunciant per solucionar el problema. En un missatge públic reaccionant a la publicació, Bonpreu li han demanat disculpes i, a més, s'han compromès a posar remei a aquest incident.

Bonpreu s'ha encarregat de solucionar el problema

Segons han explicat des de Bonpreu, ja s'han posat en contacte amb els equips de qualitat perquè revisin el lot afectat. A més, li han demanat el número de lot i la data de caducitat. A més, la cadena també ha preguntat per la targeta de client de l'afectada, cosa que vol dir que, com a mínim, Bonpreu s'ha fet responsable de la situació.

I no només això, sinó que, a més, sembla que prendrà mesures perquè no torni a succeir. Sens dubte, aquest cas és un bon exemple que, si estem disconformes amb alguna cosa com a clients, el millor és denunciar-ho. Bonpreu ha reaccionat de la millor manera possible perquè, en un futur, aquesta clienta vulgui repetir al supermercat.