Cacaolat es reinventa amb un nou producte i els clients només poden aplaudir
Un nou producte de Cacaolat ja es troba als supermercats
Cacaolat ha llançat un nou producte, encara que de manera tímida. L'empresa catalana ha llançat un nou producte que competeix directament amb ColaCao o Nesquik, dos cacaus en pols ja consolidats.
Amb aquest nou llançament, el Cacaolat en pols, la firma catalana recupera un producte que ja fa temps que va existir, però que van deixar de fer. D'aquesta manera, Cacaolat pretén fer-se un lloc al mercat del cacau en pols, on Colacao i Nesquik ja estan molt ben situats.
Torna el cacau en pols de Cacaolat
La notícia ha corregut com la pólvora en xarxes socials, tot i que la marca no ha fet gaire ressò del producte. De fet, només ho han anunciat a LinkedIn.
"Al grup Cacaolat, apostem per la innovació, per això... Llancem Cacaolat en Pols! Aquest nou producte ens permet entrar en una nova categoria i també cobrir totes les formes de consum en els diferents moments en què estem presents: esmorzars, berenars i on the go", van indicar.
"El nou Cacaolat en pols el pots afegir directament a la llet i donar-li la intensitat de cacau que tu vulguis. Aquest llançament es durà a terme a nivell nacional i podràs trobar-lo als punts de venda habituals. Cacaolat, el sabor que ens uneix des de 1933 Ara en pols!", van publicar a la xarxa social, LinkedIn.
Tot i això, el comunicat no s'ha estès a cap altra xarxa social. Tot i això, a X , han interactuat amb alguns dels compradors.
El producte, segons s'ha pogut saber, ja es pot trobar als supermercats. Es tracta d'un pot de cacau en pols de 300 grams que es ven a un preu de 3,49 €, segons s'ha vist a través de X.
El llançament del producte ha estat molt ben rebut pels clients. Doncs, alguns han indicat que "es tracta de l'esdeveniment més important de l'any a Catalunya", "Cada dia ho gaudeixo", o "Quina fantasia", han estat alguns dels comentaris que han rebut.
Tot i la bona rebuda, alguns catalans han recriminat a la marca per què no etiqueta en català el producte. "És un producte que consumim els catalans, per què està en castellà?", "No hi ha etiquetatge en català? A casa no el comprarem", o "Si apostessin pel català, seria molt millor", són alguns dels comentaris que han fet.
El Cacaolat en pols va existir als anys 80
Ara bé, molts pensaven que es tractava d'un nou producte de la marca, però la realitat és que Cacaolat fa anys va apostar per aquest producte. Tal com s'ha pogut observar a través de xarxes, la marca ha redissenyat el pot. Aleshores, el disseny comptava amb la imatge de dos corredors.
Més notícies: