Persona amb bitllets a la mà en un caixer automàtic i logo de Banc Sabadell
SOCIETAT

La nova oferta del Banc Sabadell per a tots els que tinguin estalvis

L'entitat oferirà una rendibilitat del 2% de manera indefinida per als clients del Compte Online

La darrera oferta del Banc Sabadell sembla difícil de rebutjar. L'entitat d'origen català ha decidit fer un petit gir a les condicions del seu Compte Online. Els grans beneficiats amb el canvi seran els nous clients, que veuran com els seus estalvis milloraran en poc temps.

A partir d'ara, els que contractin aquest producte aconseguiran de manera indefinida una rendibilitat del 2% TAE. Està pensat per a nous usuaris i amb això busquen d'alguna manera revolucionar el mercat. Intenten distanciar-se de les polítiques posades en marxa per altres entitats de la seva mida.

En general aposten per promocions esporàdiques i de caràcter puntual. Però el Sabadell va decidir anar un pas més enllà, al no fitar el temps de la campanya. Aquesta remuneració és vàlida per a saldos fins a 20.000 euros.

També cal dir que se sumarà a la devolució del 3% dels rebuts del gas i de la llum que s'hi domiciliïn. El compte en línia de l'entitat no té condicions i comissions, i es podrà disposar dels diners en qualsevol instant.

Una bona oportunitat per captar clients

El conseller delegat del Sabadell, César González-Bueno, va exposar recentment els avantatges del compte. A primera vista no tindria res a envejar a un dipòsit, va dir fa uns dies a la presentació dels comptes del tercer trimestre. "Amb aquesta pujada de tipus es permet accedir a tothom a una remuneració pels seus diners", va recalcar.

Aquesta rendibilitat del 2% TAE es mantindrà indefinidament, llevat que es produeixi un canvi brusc pel que fa als tipus d'interès. "Si els tipus pugessin al 7%, hauríem de revisar la remuneració del compte, o si se n'anessin a negatiu", indica.

Pel que sembla, aquestes noves condicions al Compte Online li reportaran un gran benefici al Sabadell. Estimen que reclutaran bon nombre de clients, encara que tampoc han confirmat les xifres que preveuen.

Aquesta promoció només és a disposició dels nous clients digitals. Però González-Bueno també va defensar que hi ha bones ofertes per als usuaris tradicionals. Explica que tots els clients tindran “una oferta equivalent que pot ser la mateixa o no, depèn de la gestió individual”.

Des de l'entitat d'origen català assenyalen que el 55% dels comptes nous que capten procedeixen de l'àmbit digital. I gran part de culpa d'això rau a l'atractiu que presenta el Compte Online. Confien, a més, que els nous clients que arribin comptin amb una vocació de permanència més gran.