Muntatge de l'exterior d'un Esclat, unes ampolles de vidre de Cacaolat i una noia amb el dit a la barbeta

SOCIETAT

L'alternativa al Cacaolat de tota la vida és a Esclat i ven cada vegada més

Esclat ha sabut guanyar-se part de la clientela amb el subministrament d'un batut de cacau d'una empresa catalana

Esclat està d'enhorabona. El supermercat català ha aconseguit que els seguidors de Cacaolat trobin entre els productes una alternativa.

Es tracta d'un batut de xocolata de la marca Granja Armengol que sembla cobrir els gustos dels fans més selectes. Però, a més, amb un afegit que sembla preocupar molts: l'etiqueta en català. Tal com es desprèn del tuit publicat per @josep_closa, mentre que la marca Cacaolat "continuï menyspreant el català, trobarem alternatives".

L'alternativa d'Esclat és un preparat de xocolata amb força menys ingredients que la famosa beguda de Cacaolat. I sembla que amb un sabor igual de deliciós.

Esclat sap com conquerir els seus clients

Almenys així es confirma als diferents comentaris que segueixen a la publicació. Llet, cacau i sucre són els secrets principals que fan d'aquesta beguda d'Esclat l'alternativa perfecta que molts buscaven. Cal destacar que molts altres també es mofen d'aquesta preocupació per l'etiquetatge en català.

Amb la venda d'aquest tipus de productes d'empreses catalanes, Esclat segueix amb el seu compromís de donar suport als aliments i les marques de Catalunya. I, almenys, en aquesta ocasió, sembla que els funciona i que cada cop més clients aposten per la mateixa filosofia de consum.

Fotomuntatge amb una imatge de fons d'un supermercat Esclat i al capdavant la beguda de xocolata Granja Armengol que ven Bonpreu
Aquesta és la beguda de xocolata semblant al Cacaolat que ven Esclat | Bonpreu, Europa Press

Quina història hi ha darrere de Cacaolat?

Cacaolat és una beguda de xocolata espessa i cremosa que es pot consumir freda o calenta. Es va originar a Espanya el 1933, quan un farmacèutic anomenat Pere Coll va decidir comercialitzar una beguda làctia amb cacau a la seva farmàcia a Barcelona. Amb el temps, es va convertir en un èxit i va passar a ser molt popular a Espanya i altres països.

La recepta original ha estat pràcticament inalterada al llarg dels anys. Això ha contribuït al seu reconeixement i popularitat. A més del clàssic, la marca també ha diversificat la seva línia de productes, oferint variants com la light o la sense sucre.

Sens dubte, Cacaolat és una marca molt popular i reconeguda pels seus batuts de xocolata espessos i cremosos. Ara, per adaptar-se als nous temps, els clients li reclamen que miri més enllà del sabor.

➡️ Supermercats ➡️ Societat

Més notícies: