La notícia de Vicente Vallés que ha sembrat el caos: 'El cos de Pablo Motos...'
La nova campanya d''El Hormiguero' ha generat un conflicte que ha acabat esquitxant Vicente Vallés
Vicente Vallés ha llançat una notícia que ha deixat tothom en xoc: "El cos de Pablo Motos ha aparegut a casa seva i com és tradició, centenars de famosos ja estan pujant a les xarxes les seves fotos amb ell". Aquest anunci ha estat part de la promoció de la nova temporada d'El Hormiguero. La broma sobre la 'mort' de Pablo Motos ha causat enrenou a les xarxes socials.
Amb l'estiu acabant, les figures televisives tornen als programes habituals. Ana Rosa Quintana i Sonsoles Ónega ja han reprès la seva batalla per les audiències matutines. Ara, el 2 de setembre, Pablo Motos s'enfrontarà a Carlos Latre, que va debutar a Telecinco amb el seu Babylon Show.
La promoció de El Hormiguero ha estat polèmica i molt comentada. Amb l'anunci de Vallés, es van emetre imatges de Motos amb alguns dels convidats famosos. Marron, un dels col·laboradors del programa, va continuar amb la broma: "Cal descobrir qui ha matat Pablo i és clar que viu en aquest edifici".
Vicente Vallés provoca un gran enrenou
La campanya ha generat una onada de reaccions a les xarxes socials. Molts seguidors han mostrat la seva indignació pel to de la broma. Comentaris com "Em sembla de mal gust l'anunci, la veritat" i "De molt mal gust tenint en compte el dia d'ahir la persona que va morir tan jove" reflecteixen el sentir dels usuaris.
Altres han estat encara més directes en la crítica. "Teniu molt poca vergonya" o "Una broma molt lletja. Els hauria de fer vergonya" són només alguns dels missatges que han inundat el mur d'Antena 3. La promo ha estat catalogada per molts com a insensible i poc adequada.
A aquesta nova competència a la televisió s'hi suma l'arribada de David Broncano a TVE. El popular presentador de La Resistencia ha estat fitxat per la cadena pública. La seva missió és desafiar les audiències d'Antena 3 des de la Moncloa.
El contracte de Broncano amb TVE no ha estat barat. La cadena ha acordat pagar 28 milions d'euros per temporada. Ara com ara, s'han signat dues temporades, un compromís significatiu per al futur de la televisió pública.
La lluita per les audiències s'intensifica amb aquests moviments. Pablo Motos, Carlos Latre i David Broncano s'enfrontaran en una batalla per captar l'audiència nocturna. Els espectadors tindran diverses opcions per triar el seu entreteniment a l'horari estel·lar.
Mentrestant, la polèmica promoció d'El Hormiguero continua fent parlar. Sembla que els publicistes del programa han aconseguit el seu objectiu: captar l'atenció del públic. Queda per veure si aquesta estratègia es tradueix en un augment d'audiència per al programa.
El retorn de Pablo Motos, un esdeveniment molt esperat
Les xarxes socials continuen sent el termòmetre de les reaccions del públic. La broma sobre la 'mort' de Pablo Motos ha generat tota mena de respostes. Tot i que alguns han vist l'humor darrere de la campanya, altres la consideren de mal gust i d'ofensiva.
El retorn de Pablo Motos a El Hormiguero està generant expectatives. Tot i la polèmica, el presentador continua sent una de les figures més populars de la televisió espanyola. La nova temporada promet moltes sorpreses i moments inoblidables.
En resum, la televisió espanyola es prepara per a una tardor plena de competència i emocions. Els grans noms de la petita pantalla s'enfronten en una lluita per la supremacia de l'audiència. I, com sempre, els espectadors seran els jutges finals d'aquesta batalla televisiva.
Més notícies: