Fotomuntatge amb un fons del logotip de TV3, Ricard Ustrell al capdavant i un emoji d'explosió
GENT

Sorpresa per a Ricard Ustrell les últimes hores: podria portar cua

Les audiències de dissabte van donar molt de què parlar al voltant de 'Col·lapse', el programa del famós presentador

El dissabte a la nit sol ser un bon moment per al programa Col·lapse de TV3 presentat pel periodista català Ricard Ustrell. Aquesta vegada, les audiències no van estar del tot a favor seu. Tot i que Col·lapse va liderar durant alguns moments, la sorpresa va arribar quan el format no va aconseguir el domini total que s'esperava.

La competència inesperada

Col·lapse va aconseguir un 13,9% de share i 213 mil espectadors de mitjana,  encara que és un bon resultat, la sorpresa va arribar per part de La 1. El canal va emetre un partit de futbol entre Espanya i Dinamarca, i més tard el documental Colom ADN: El seu veritable origen. Això els va permetre assolir un 15,8% de quota, amb 237 mil espectadors, superant Col·lapse a la franja més important de la nit.

Ricard Ustrell, presentador de TV3

Els joves espectadors, que solen cercar continguts més dinàmics o d'entreteniment, van optar per sintonitzar la televisió pública nacional, La 1. L'atractiu del partit de futbol entre Espanya i Dinamarca, un esdeveniment esportiu de gran interès, va captar l'atenció d'aquesta franja d'edat. Els més grans de 64 anys, un públic més fidel als formats d'anàlisi i entrevistes, van mantenir la sintonia amb Col·lapse i el presentador, Ricard Ustrell a TV3.

L'èxit de Col·lapse i el seu desafiament

Tot i aquesta petita sorpresa, Col·lapse segueix sent un dels formats més rellevants de TV3. El seu èxit rau en el format únic, on Ricard Ustrell entrevista figures conegudes i tracta temes d'actualitat. Aquest dissabte, per exemple, va comptar amb la presència del model Andrés Velencoso.

Tot i això, la competència sempre pot donar sorpreses. La caiguda a les audiències de Col·lapse pot fer que Ustrell i el seu equip es plantegin noves estratègies. El format és sòlid, però l'aparició de rivals com La 1 demostra que les preferències del públic poden canviar ràpidament.

El que és clar és que, encara que Col·lapse de TV3 segueixi sent un èxit, Ricard Ustrell haurà d'estar atent. La competència per les audiències sempre hi és, i després d'aquest dissabte, haurà d'estar preparat per al que vingui. La televisió és impredictible i mai se sap què passarà les pròximes setmanes!

➡️ Gent

Més notícies: