Muntatge de fotos de Belén Esteban, amb cara seriosa, i un mòbil al costat que mostra la història d'Instagram que ella mateixa ha pujat queixant-se de l'empresa Iberia
GENT

La queixa de Belén Esteban després de mesos sense que ningú no solucioni un problema

Belén Esteban ha decidit prendre cartes a l'assumpte

Belén Esteban va començar una nova etapa de la seva vida després de deixar de ser col·laboradora de Sálvame el passat mes de juny. Poc després es va embarcar en un projecte que la va portar, de la mà de Netflix i amb alguns dels seus companys de programa, a l'altra banda del món. Ara, Belén, que ja no té la visibilitat d'un programa diari, ha utilitzat les seves xarxes socials per denunciar la seva indignació davant d'una cosa, segons ella, inexplicable.

La mare d'Andrea Janeiro pujava ahir a les stories un missatge en què es queixava del mal servei d'una companyia aèria. Una publicació que, sens dubte, no ha deixat indiferents al més d'un milió de seguidors. Belén aprofitava el seu perfil públic d'Instagram com a altaveu i deixava una pregunta a l'aire.

Belén Esteban ha mostrat la seva indignació a les xarxes socials

“Després de gairebé dos mesos d'espera i reclamacions no he aconseguit que Iberia Plus incorpori els Avios que em corresponen pel meu viatge als Estats Units d'anada i tornada. Quant de temps més he d'esperar? Em sembla vergonyós”, escrivia aquest dijous al seu perfil d'Instagram.

Pel contingut del seu missatge, s'entén que Esteban hauria tingut un problema amb un viatge d'anada i tornada als Estats Units. Recordem que al llarg de l'estiu la col·laboradora s'ha desplaçat diverses vegades a Amèrica. Bé a veure la seva filla que viu a Los Angeles, o bé per a l'enregistrament del docu-reality de Netflix que està ambientat a Miami.

Història d'Instagram de Belén Esteban queixant-se d'una mala experiència amb l'empresa de vols Iberia
Belén Esteban s'ha queixat a través d'Instagram | Instagram, @belenestebanmenendez

Sembla, doncs, que Belén Esteban no disposa dels Avios, moneda dels programes de fidelització d'Iberia, que hauria d'haver rebut per viatjar al país americà. Cansada d'esperar, la tertuliana ha trobat a les xarxes el mitjà per mostrar el seu enuig i potser trobar resposta al seu problema.

Un missatge que deixa al descobert el caràcter de la col·laboradora, que sempre s'ha caracteritzat per dir el que pensa sense cap filtre. Una vegada més, Belén fa gala del seu esperit combatiu en veure que, fins ara, no ha obtingut resposta per part d'aquesta companyia aèria.

És possible que, en cas de tenir resposta, o no tenir-ne, la de Paracuellos posi al corrent els seus seguidors de com evoluciona la seva queixa. Mentrestant, Belén compta els dies perquè s'estreni Sálvese quien pueda, la nova versió de Sálvame. Serà el proper divendres 10 de novembre quan puguem assistir al seu debut en aquesta plataforma de pagament.

¡Sálvese quien pueda! | Clip oficial | Netflix España

Una oportunitat per veure l'ex de Jesulín d'Ubrique amb els que fossin els seus companys de programa en una aventura que els ha portat per Mèxic i Miami. Una producció que constarà de sis episodis dividits en dos lliuraments i en què els col·laboradors de Sálvame s'afanyen per trobar feina.

La col·laboradora compta amb altres projectes més enllà de la televisió

Més enllà de la televisió, Belén ha vist com la seva firma de gaspatxos i altres aliments s'ha desplomat amb pèrdues de fins al 94 %. Tot i això, la tertuliana no té cap inconvenient pujar al tren de nous projectes com l'apadrinament d'una nova tarifa elèctrica.

Captura de la web de Crea Energía on surt la foto i el telèfon per trucar a Belén Esteban
Belén Esteban va presentar el mes passat la seva col·laboració amb una companyia elèctrica | Crea Energía

Belén es presentava el passat mes de setembre com a imatge de la nova campanya publicitària de CreaEnergía. La col·laboradora ha prestat la seva veu i la seva imatge per a la creació d'un avatar que atén totes les trucades rebudes en aquesta comercialitzadora energètica. Una experiència que no és del tot nova per a Belén, ja que va col·laborar fa anys en el llançament de Másmóvil com a assessora de tarifes.