Cristiano Ronaldo i la seva dona, Georgina Rodríguez, posant junts a un photocall de Amazon Music
GENT

Georgina, la parella de Cristiano Ronaldo, pren una decisió que aixeca passions

Georgina Rodríguez, parella de Cristiano Ronaldo, ha revolucionat les xarxes amb l'última cosa que ha fet

Georgina Rodríguez, parella del futbolista Cristiano Ronaldo, va passar de vendre bosses a col·leccionar-les, tal com explicava l'eslògan del seu propi reality. Des de ja fa uns quants anys cadascun dels moviments de la hispanoargentina té molta repercussió mediàtica i és analitzat amb lupa. És el que ha passat després de la seva última aparició en què ha deixat a la vista la decisió que ha pres i que està sent molt comentada.

La model, influencer i empresària s'ha convertit en protagonista de la nova campanya de primavera-estiu 2024 de la firma Guess. És la segona ocasió en què la firma nord-americana compta amb la Georgina per donar publicitat a la seva marca. Les imatges han cridat molt l'atenció, ja que la parella de Ronaldo apareix amb nou look.

La parella de Cristiano Ronaldo ha fet parlar per la seva última decisió

Amb els cabells castanys i amb metxes rosses, Rodríguez sorprenia amb una imatge diferent de la qual ens té acostumats. Un serrell cortina, amb subtil degradat, emmarcava el seu rostre, seguit per diverses capes llargues que donaven cos a la cabellera. Fotografiada en blanc i negre en una finca de luxe ubicada a Vereda del Cortijo, Madrid, la Georgina semblava una diva de la dècada de 1950.

La influencer, que acumula milions de seguidors a les xarxes disposats a seguir el seu estil en la mesura de les seves possibilitats, sembla viure per i per a la moda. Fins i tot la prestigiosa revista Vogue la defineix com "una de les icones del moment". La parella de Ronaldo, que va protagonitzar la portada del febrer de l'esmentada publicació a Mèxic i Aràbia Saudita, és des de fa anys la imatge de prestigioses marques.

Captura del perfil de Guess a Instagram amb les fotos del reportatge a Georgina Rodríguez

En el cas de Guess, el director creatiu, Paul Marciano, explicava per què havien considerat que la Georgina era la persona idònia. "Vaig triar a la Georgina Rodríguez novament com la cara de la campanya a causa de la seva dedicació a la seva feina, el seu compromís i passió per la marca".

La Georgina, per la seva banda, responia davant els elogis rebuts per la citada firma: "És un veritable honor ser convidada novament a treballar a la nova campanya de Guess". A més, recalcava que havia gaudit molt durant l'elaboració del reportatge. "Va ser emocionant fer una sessió en una ubicació tan bonica amb roba tan impressionant; em va fer sentir molt empoderada".

Georgina Rodríguez és conscient de la repercussió que tenen cadascun dels seus moviments

A les fotografies sorprèn una Georgina Rodríguez molt diferent lluint peces ajustades, conjunts molt frescos o dissenys de punt que potencien la seva silueta. Tot això amb joies i accessoris que evoquen el luxe del qual fa gala la firma i la popular model.

La veritat és que les imatges han fet la volta al món i han estat molts els que han reaccionat al canvi de look. “Sembla Monica Bellucci”, destacaven diversos usuaris. El debat sobre el canvi d'imatge de la parella del Cristiano Ronaldo no es va fer esperar, i els elogis i els comentaris van omplir les xarxes.

Primer pla de Georgina Rodríguez mirant a càmera amb el rostre seriós a una catifa vermella

Als seus 30 anys acabats de fer, la Georgina Rodríguez és una de les dones més famoses del planeta. La persona que comparteix la seva vida amb Cristiano Ronaldo compta amb més de 57,9 milions de seguidors a Instagram que segueixen de prop tots i cadascun dels seus passos.

➡️ Gent

Més notícies: