Carla Barber podria perdre tot l'imperi que ha generat gràcies a 'Supervivientes'
Carla Barber ha creat un imperi de la medicina estètica que podria ensorrar-se a causa d'unes acusacions d'estafa
Carla Barber no només va guanyar notorietat pel seu pas a Supervivientes, sinó que també va saber capitalitzar el seu èxit. Amb els diners obtinguts del reality xou més extrem de Telecinco, Carla va fundar la seva primera clínica estètica. A aquesta la van seguir d'altres escampades per tota la geografia espanyola, les quals, ara, podrien estar en perill per una nova polèmica que l'envolta.
Carla ha creat la seva pròpia marca de productes cosmètics
La seu principal de Clínicas Barber es troba en un palauet a Madrid. Des d'aquest moment, Carla Barber es va convertir en un referent a l'àmbit dels retocs físics amb fins estètics.
Ara bé, l'ambició de Carla no s'hi va aturar. Decidida a expandir el seu imperi, va llançar la seva pròpia línia de productes cosmètics sota la marca Carla Secrets. Aquesta nova emprenedoria també va ser ben rebuda, sumant èxit rere èxit a la seva carrera com a empresària.
Recentment, Carla Barber s'ha vist envoltada d'una polèmica que podria posar en risc el seu pròsper negoci. Tot va començar quan va compartir una publicació al seu compte oficial d'Instagram, on té més d'un milió de seguidors, promocionant un protector facial de la seva línia Carla Secrets. El producte, que costa 75 € a la pàgina web, va ser durament criticat per ser considerat excessivament car.
El problema es va agreujar quan diversos usuaris van assenyalar que el mateix producte es ven en una pàgina web diferent de la de Carla Barber per 54 dòlars, aproximadament 50 €. Una seguidora, visiblement molesta, va acusar Carla d'"aprofitar-se" dels seus clients, generant un debat públic sobre l'ètica dels preus.
Carla respon les crítiques dels usuaris
Carla no va trigar a respondre a les crítiques. Va defensar la seva postura explicant que el preu a Espanya és establert pel distribuïdor i no per ella. "Costa 54 dòlars als Estats Units, a Espanya aquest és el preu que posa el distribuïdor", va comentar Carla a Instagram.
Va afegir que no s'aprofitaria mai de ningú, acompanyant el seu missatge amb una emoticona de careta enfadada per mostrar el seu descontentament amb les acusacions.
A mesura que les crítiques augmentaven, alguns usuaris van acusar Carla Barber de fer "publicitat enganyosa". Van al·legar que, encara que ella utilitza els productes de la seva línia, també s'ha sotmès a nombrosos retocs estètics a la cara durant els últims anys. Això podria donar una imatge distorsionada dels resultats que els productes poden oferir.
Aquesta controvèrsia podria tenir serioses repercussions per a Carla Barber i el seu imperi. Les acusacions de publicitat enganyosa i els qüestionaments sobre l'ètica dels preus podrien danyar la reputació de Carla Secrets i de les seves clíniques.
Si la polèmica continua creixent, Carla podria enfrontar-se a una pèrdua de clients i a una disminució en les vendes dels seus productes cosmètics.
Més notícies: