Helena García Melero amb expressió de sorpresa amb un emoji de cara sorpresa.
GENT

L'audiència de TV3 dona un gerro d'aigua freda a Helena Garcia Melero i 'Tot es mou'

Les xifres de dimarts passat plantegen interrogants sobre la futura direcció del volgut programa català

La televisió sempre està en evolució constant. De vegades, els programes més estimats s'enfronten a realitats dures, i això ha passat a Tot es mou de TV3. Aquest programa, que ha estat un pilar de la televisió catalana, ha viscut un moment complicat que ha deixat molts sorpresos.

Un descens inesperat

El 15 d'octubre del 2024, les xifres d'audiència es van presentar amb un panorama descoratjador. Tot es mou va obtenir només un 10% de share, amb al voltant de 45.000 espectadors, segons informa Roccocity a Twitter. Això representa un descens respecte a la mitjana que havia mantingut Helena Garcia Melero.

Primer pla d'Helena Garcia Melero

El programa de TV3 rondava els 53.000 espectadors i un 11,2% de share de mitjana en programes anteriors. Tot es mou ha tingut moltes entrades i sortides, cosa que indica que no només el nombre d'espectadors ha caigut, sinó que també n'està en dubte l'estabilitat.

Aquest daltabaix en les xifres ha estat especialment sorprenent. Durant la seva trajectòria havia demostrat la seva força en superar competidors com Al rojo vivo de La Sexta i Espejo Público d'Antena 3. Amb més de 30 anys de carrera, Helena ha sabut captar l'atenció dels televidents amb el seu carisma i versatilitat.

La fórmula que ja no convenç?

Tot es mou es caracteritza pel seu enfocament en temes d'actualitat política, social i cultural a TV3. A més, s'endinsa en aspectes més lleugers, preparant entrevistes i organitzant debats. Tot i aquest enfocament variat, sembla que els espectadors estan buscant alguna cosa diferent.

El repte per a Helena Garcia Melero i el seu equip és trobar l'equilibri entre els temes que els han funcionat en el passat i les noves tendències que atreguin espectadors.

El canvi en l'audiència també pot ser un reflex de les preferències canviants del públic. Cada vegada més, els espectadors busquen contingut que els enganxi immediatament. El fet que Tot es mou hagi tingut tantes fluctuacions en les seves xifres, pot indicar que no està aconseguint mantenir l'atenció de la seva base de seguidors com abans.

Aquest gerro d'aigua freda pot ser una oportunitat perquè el programa de TV3 es reinventi. La clau serà adaptar el contingut per recuperar aquest vincle especial amb els espectadors. Helena Garcia Melero ha demostrat la seva capacitat per fer-ho abans, i tots els ulls estan posats en com respondrà aquest desafiament.

➡️ Gent

Més notícies: