Muntatge de Vitor Roque tapant-se les oïdes i Robert Lewandowski seriós

Robert Lewandowski marca però no acaba de convèncer: Vitor Roque posa pressió

El davanter polonès no està travessant el seu millor moment en l'àmbit golejador i comencen els dubtes des de la directiva

En aquest inici de lliga on el Barcelona s'ha mesurat a Getafe, Cádiz i Villarreal, Robert Lewandowski només ha trobat porteria en una ocasió. El seu únic gol el va marcar la jornada passada en l'enfrontament contra el Villarreal. Després d'una gran jugada de Lamine Yamal en què va estavellar la pilota al pal i el rebot ho va agafar Robert Lewandowski per anotar el primer gol en aquesta temporada.

En aquestes primeres jornades el Barcelona ha anotat sis gols, on el màxim golejador és Ferran Torres i on hi ha hagut 5 golejadors diferents. Encara que siguin grans números col·lectius,  Robert Lewandowski no només no ha pogut marcar més d'un gol a part que no deixa bones sensacions.

L'alternativa de Vitor Roque està esperant al Brasil

El jove davanter brasiler està esperant la seva oportunitat per brillar al Barcelona. Sumat amb el baix rendiment del davanter polonès, podria ser el moment d'arribar a Barcelona. Tot i que es parlava que Vitor Roque arribaria al gener, hi podria haver un avenç dels esdeveniments.

Logo de WhatsAppNOVETAT WHATSAPP: Clica aquí per rebre GRATIS totes les notícies del BARÇA i del futbol a WhatsApp!

Vitor Roque, la jove estrella brasilera, porta 15 gols aquesta temporada i resulta crucial per al seu equip que veu a Vitor Roque una gran referència ofensiva. El Athletico Paranaense farà tot el possible per retenir-lo al seu club, però la decisió final estarà a les mans del jove. Tot i això, el carioca sap que Barcelona ho necessiten i faria el possible per començar a jugar com més aviat millor.

Primer pla de Vitor Roque celebrant un gol amb la Selecció del Brasil
Vitor Roque celebrant un gool | @vitor_roque9, Instagram

Robert Lewandowski no està tenint la millor arrancada

Si no arribés el davanter i si no millorés el rendiment de Lewandowski, el Barcelona tindria un gran davanter per suplir el polonès. Ferran Torres, és la primera alternativa que buscaria guanyar-se la titularitat tant sí com no, pel fet que des que va arribar de les seves vacances ha estat el referent ofensiu del Barcelona. Sumant tres gols en pretemporada i dos gols des que va començar la lliga.

De totes maneres, el Barcelona encara confiarà durant unes jornades a Lewandowski, qui confia a tornar al màxim nivell, podent aportar una gran quantitat de gols. Després de la marxa de Dembélé i dels seus dotze gols la campanya passada, el Barcelona necessita que l'equip tregui el millor nivell, cosa que encara no ha trobat.