Pla mig curt de Laporta mirant a càmera

I si la propera palanca és Joan Laporta? A Can Barça val tot per poder fitxar

El president culer vol complir amb la seva paraula de fitxar Joao Cancelo i està preparat a fer el que és impossible

Joan Laporta està intentant ultimar els darrers detalls per poder fer la incorporació de Joao Cancelo. Tot i això, el club necessita que el fons d'inversió alemany, Libero football finance AG pagui la part corresponent de la venda del 9,8% per "Barça Vision". D'aquesta manera, amb el pagament, el Barça estaria al corrent del pla de viabilitat que va ser presentat a LaLiga l'any passat.

La direcció esportiva està esperant que el fons d'inversió alemany pagui la part acordada que suposadament havia d'arribar els últims dies de mercat. Quan es va tancar el contracte, Libero football finance AG va pagar 20 milions d'euros perquè la secretària tècnica pogués inscriure els jugadors. Ara el Barça necessita tornar a rebre els 20 milions d'euros corresponents del segon pagament, però s'estan demorant. Davant d'aquesta situació crítica, Joan Laporta està meditant avalar els diners que falten i aconseguir tancar el tracte de Joao Cancelo.

Primer pla de Joan Laporta mirant a càmera en roda de premsa
Laporta confiant a tancar l'operació de Cancelo | Europa Press

Joan Laporta sense por a avalar amb els seus propis diners

Vist que Libero football finance AG no està complint els terminis establerts, Joan Laporta ha d'actuar. Es rumoreja que el president del Barça està buscant i indagant totes les formes possibles perquè es compleixi el pla de viabilitat. Davant d'aquesta situació límit, el principal dirigent conjunt amb Ferran Olive, tresorer del club culer, tenen al cap poder arribar a avalar amb els seus propis diners la part faltant que han de pagar el fons d'inversió alemany.

Logo de WhatsAppNOVETAT WHATSAPP: Clica aquí per rebre GRATIS totes les notícies del BARÇA i del futbol a WhatsApp!

Xavi Hernández ha dit per activa i per passiva que la plantilla necessita ser millorada a la posició del lateral dret. Tot i això, mancant pocs dies perquè tanqui el mercat de fitxatges no li han portat cap reforç. Joao Cancelo sempre ha estat la prioritat de l'entrenador, però per tancar-ne la incorporació, Joan Laporta està patint.

Joan Laporta vol acontentar Xavi Hernández amb el fitxatge de Joao Cancelo

Sens dubte que l'arribada de Deco ha estat de gran ajuda per a la secretària tècnica. El portuguès, malgrat preferir Ivan Fresneda com a reforç, ha treballat per tancar l'acord amb Joao Cancelo. Aconseguint rebaixar les pretensions econòmiques del lateral, emmotllant-se a les necessitats econòmiques del Barça.

Tots són optimistes per trobar una solució i que, finalment, Joao Cancelo vesteixi la samarreta del Barça. Però fins que això no es materialitzi tant Joan Laporta, Xavi Hernández, el mateix jugador i els aficionats culers estan patint molt. L'arribada del portuguès és vital per a les aspiracions europees de la plantilla, amb la seva arribada, l'equip fa un salt de qualitat i tractaran de lluitar per tots els objectius marcats, el que dependrà dels pròxims dies.