Imatge d'una samarreta del FC Barcelona amb el logotip de Spotify al front i el nom "Lamine Yamal" amb el número 19 a la part posterior.
FUTBOL

Oficial: El Barça presenta el nou equipament per a la temporada 24/25

La picada d'ullet del nou equipament del Barça sorprèn els culers


Avui, el Barça ha presentat oficialment el seu nou equipament per a la temporada 2024/25. Aquest llançament arriba després d'una temporada marcada per una polèmica significativa amb Nike, el seu proveïdor d'indumentària esportiva.

El conflicte entre Nike i el Barça

El conflicte entre el Barça i Nike va començar amb les queixes dels aficionats sobre la qualitat de les samarretes de la temporada 2023/24. Les peces es decoloraven ràpidament i presentaven problemes de durabilitat, fet que va generar un gran malestar entre els seguidors del Barça. Aquestes queixes es van traslladar a les xarxes socials, on es van viralitzar les crítiques, obligant Nike a oferir reemplaçaments i a comprometre's a millorar els controls de qualitat.

Joan Laporta preocupat pel costat de l'escut del FC Barcelona i el logotip de Nike

El conflicte va escalar quan el Barça va intentar rescindir unilateralment el contracte amb Nike, al·legant incompliments per part de la multinacional estatunidenca. Tot i això, ha confirmat recentment que el Barça no podia trencar el contracte, el qual està vigent fins a 2028. Malgrat aquest revés judicial, s'espera que les dues parts renegociïn les condicions de l'acord a la recerca d'un compromís més favorable per al Barça.

El nou equipament del Barça ha tingut una gran rebuda

El nou equipament del Barça per a la temporada 2024/25 ha estat revelat mitjançant xarxes socials amb un gran vídeo de presentació. Els dissenys de les samarretes han estat rebuts amb entusiasme pels aficionats. Prometen ser un èxit tant en vendes com en acceptació per part dels seguidors.

El primer equipament

El primer equipament manté els colors tradicionals blau i grana, amb un disseny renovat que incorpora detalls moderns sense perdre l'essència del club. Les dues franges verticals recorden la mítica samarreta del centenari del Barça.

S'hi han afegit petits detalls daurats com ara el logotip de Nike i el de Spotify. Aquesta picada d'ullet al mític equipament del centenari és perquè aquesta temporada es compleixen 125 anys des de la fundació del club.

S'especula que el segon i tercer equipament del Barça tenen la data de sortida marcada per a mitjans d'agost.

Els aficionats valoren la picada d'ullet al centenari

La resposta inicial dels aficionats ha estat positiva. Les xarxes socials s'han omplert de comentaris elogiant el disseny i la qualitat aparent de les samarretes noves. Aquesta acceptació inicial és crucial per a Nike i el Barça, que busquen recuperar la confiança perduda durant la temporada anterior.

➡️ FC Barcelona ➡️ Futbol

Més notícies: