Logotips de la Supercopa d’Espanya i del FC Barcelona sobre una celebració de jugadors al camp
FUTBOL

El Barça guanya la Supercopa i Flick posa en un compromís Deco: 'I ara què?'

La final de la Supercopa d'Espanya ha estat tremendament disputada des del primer fins a l'últim minut

Una vegada més,el Clàssic entre el FC Barcelona i el Real Madrid ha deixat un espectacle digne dels dos millors equips del món. És cert que la Premier acapara tots els focus en els últims anys pel seu poder econòmic i el seu apassionant ritme, però ningú dubta que la rivalitat Barça-Madrid traspassa fronteres. Aquesta nit  han estat els catalans els qui s'han endut la victòria, encara que si analitzem aquesta final de la Supercopa d'Espanya veurem que els blancs també podrien haver guanyat.

La primera part ha tingut de tot, i quan diem de tot parlem que Munuera Montero ha assenyalat el final en el minut 53 amb 2-2 en el marcador.  El nou plantejament de Xabi Alonso ha sorprès els de Hansi Flick, que no han acabat de trobar-se còmodes. Tot i això, l'efectivitat de Raphinha i Lewandowski ha servit per deixar tot obert per a la segona meitat.

Futbolista del Reial Madrid condueix la pilota pressionat per un jugador del Barcelona durant un partit amb l’estadi ple d’aficionats de fons

Després del descans la tònica general s'ha mantingut, però amb un joc molt més espès per part d'ambdós equips. Es notaven la tensió i els nervis, i tot i que hi ha hagut moltes oportunitats, ha hagut de tornar a aparèixer Raphinha per anotar el gol definitiu, el 3 a 2. Ara bé, a més del que és purament esportiu,  hi ha un detall molt important a la banqueta culer que no ha passat desapercebut.

El Barça guanya la Supercopa i Flick posa en un compromís Deco: ''I ara què?''

Flick pot presumir d'un nou títol amb el FC Barcelona. L'entrenador alemany va camí de fer història al Camp Nou i aquesta final de la Supercopa d'Espanya ho demostra. Ha sabut reaccionar als canvis que ha preparat Xabi i ha pres decisions realment interessants, com la presència de Robert Lewandowski com a '9' titular.

El polonès viu envoltat de rumors des de fa setmanes pel seu futur a la Ciutat Comtal. Ha perdut la titularitat en favor de Ferran Torres, o això semblava, i a més acaba contracte al terme de la present temporada. No obstant això,  sembla que Flick té altres plans per a Robert Lewandowski i Deco haurà d'actuar en conseqüència.

La relació entre Flick i Robert Lewandowski és molt bona, tant que la confiança entre ells és màxima, permetent a l'entrenador alemany prendre les millors decisions per a l'equip català. Per això, tot i que normalment Ferran sigui el '9' titular, per a Flick  el millor continua sent Lewandowski.

Deco, conscient d'aquesta situació, segur que  ja té plantejada la renovació de Robert Lewandowski per si Flick l'hi demana. I, tot i que encara és aviat per saber quina decisió prendrà l'alemany, el polonès ja ha deixat clar que vol seguir. Considera que pot exercir de mentor dels més joves, encara que això condicionaria la planificació culer, així que les pròximes reunions entre Flick i Deco seran summament importants.

➡️ FC Barcelona ➡️ Reial Madrid ➡️ Última Hora ➡️ Futbol

Més notícies: