Fabrizio Romano, acusat de cobrar diners per ajudar el Barça a Twitter
El periodista italià Fabrizio Romano, especialista en el famós mercat de fitxatges, ha estat acusat d'haver cobrat diners del Barça per ajudar el club culer a Twitter
El periodista italià Fabrizio Romano, un dels especialistes més grans en el mercat de fitxatges de futbolistes, ha estat acusat d'haver cobrat diners del Barça per suposats serveis de promoció. Romano, que compta amb més de 20 milions de seguidors a Twitter, hauria obtingut diners per part del club que presideix Joan Laporta a canvi de difondre i promocionar continguts. El mateix periodista italià va sortir a desmentir la informació d'un usuari anomenat Josep Andrés, suposadament periodista, que hores després va desaparèixer de la xarxa social digital en qüestió.
Segons la publicació de la qual es feien ressò diversos mitjans, el suposat periodista Josep Andrés tenia una prova gràfica que il·lustrava que Romano hauria cobrat 400.000 euros del Barça. Uns diners que Romano hauria cobrat a través d'una empresa especialitzada en màrqueting de Suècia, segons mostrava la captura. El Barça, preguntat per aquesta informació, ho desmenteix rotundament i assegura que "no paga a cap periodista" per feines digitals i semblants.
Fabrizio Romano torna a veure's embolicat en una altra polèmica: "No és la primera vegada..."
El periodista italià Fabrizio Romano s'ha tornat a veure implicat un altre possible cas d'interessos creuats. Cal recordar que, fa alguns mesos, Romano ja va ser acusat d'oferir mencions a clubs a X (Twitter) a canvi d'una recompensa econòmica. El periodista italià es va oferir al Copenhaguen i el Valerenga Oslo, segons el periodista Bager Thogersen, que ho va explicar a la revista danesa Tipsbladet.
Segons Thogersen, Romano va aprofitar la seva enorme popularitat a les xarxes socials oferint-se a publicar informació sobre el mercat de fitxatges de clubs concrets, amb la intenció de rebre diners a canvi. El motiu? Suposadament Fabrizio Romano hauria considerat que, amb les seves publicacions, l'interès d'altres clubs augmentaria i, per tant, els clubs propietaris podrien treure més diners pels traspassos.
Una menció a les xarxes de Fabrizio assegura visibilitat, per la qual cosa el periodista s'hauria ofert a Copenhaguen i Valerenga a través de Memmo, empresa amb què treballa assíduament. Aquesta empresa en qüestió encarrega vídeos personalitzats a famosos per promocionar una empresa o felicitar aniversari, entre altres coses.
Mehran Amundsen-Ansari, antic director de màrqueting del Valerenga, va explicar que van rebutjar l'oferta perquè "èticament no era correcte", encara que des del comerç reconeix que "hagués suposat un augment de seguidors".
"En els meus set anys al futbol d'elit he rebut moltes consultes rares, però mai com aquesta. Se suposa que és un dels "periodistes" més famosos del món. És completament absurd", va recordar Amundsen-Ansari.
Més notícies: