Una càmera de seguretat va gravar Álvaro Prieto minuts abans de morir: els detalls
A la llum noves informacions sobre el cas d'Álvaro Prieto
Queden encara moltes incògnites per resoldre sobre la troballa del cadàver d'Álvaro Prieto, el jove jugador de Còrdova trobat sense vida aquest dilluns entre dos vagons d'un tren. Tot i que van circular diverses teories i hipòtesis sobre la seva mort, un primer informe forense va revelar que el jove hauria mort electrocutat.
Mentre la investigació continua avançant, el diari El Mundo ha publicat noves informacions sobre el cas. I és que, segons informa el mig esmentat, el noi va ser captat per les càmeres de seguretat d'una benzinera propera a sobre del tren, on s'hauria electrocutat.
Segons diverses informacions, les imatges mostren com el jove jugador cordovès s'hauria agafat de la catenària, cosa que hauria provocat que s'electrocutarà i caigués entre els vagons del tren, on va quedar atrapat fins aquest dilluns. Concretament, es veu com corre, salta i s'agafa amb les dues mans a la catenària (al pantògraf).
Així mateix, se sospita que en el moment que s'agafa s'electrocuta directament i cau entre els vagons del tren, on va quedar atrapat o directament mort per les ferides.
"Signes compatibles de descàrrega elèctrica"
Unes informacions que es complementen amb les que ahir va confirmar la policia. Doncs, als cabells es van trobar senyals compatibles amb la descàrrega.
Concretament, el forense va indicar el següent: "Hi ha signes compatibles d'una descàrrega elèctrica tenint en compte els cables d'alta tensió d'acoblament entre els vagons". Així mateix, les hipòtesis que Álvaro hagués mort per una baralla i que el seu cos s'hagués mogut fins a l'estació de Santa Justo queden, de moment, descartades.
El tren no circulava des del 24 d'agost
Davant la impactant aparició del cos d'Álvaro Prieto, Renfe va emetre un comunicat oficial, el qual, al principi, sembrava més dubtes sobre el cas. I és que, segons va afirmar la companyia, el tren on s'ha trobat el cos del futbolista portava sense prestar servei des del 24 d'agost passat per una avaria.
Així, tal com ha aclarit Renfe, el tren no va circular ni va passar cap reconeixement, fins que aquest dilluns 16 d'octubre, se li estava fent una maniobra interna.
Tot i que feia temps que no circulava, el tren tenia tensió elèctrica, per la qual cosa la hipòtesi que hauria mort electrocutat agafa més força.
Més notícies: