El FC Barcelona esgota la samarreta més cara de la seva història en hores: el preu espanta
Amb dues hores n'hi ha hagut prou per acabar amb les existències d'una de les edicions més exclusives de la història del FC Barcelona
El FC Barcelona ha posat a la venda, aquest dilluns al matí, diferents articles de la col·lecció en col·laboració amb els Rolling Stones. La principal característica és que les samarretes del primer equip masculí i femení del club blaugrana llueixen amb el famós logotip del grup de rock, però hi ha alguns detalls més que fan que aquests articles siguin, pràcticament, una joia de col·leccionisme només apta per a algunes butxaques.
L' edició especial de l'elàstica blaugrana té un cost de 400 euros i està limitada a 1899 unitats. Es pot comprar la versió de l'equip masculí, la qual es lluirà al Clàssic del proper 28 d'octubre, o la del femení, que també serà usada per les noies de Jonatan Giráldez al duel contra el Reial Madrid corresponent a la Lliga F. Però això no s'acaba aquí: el Barça, a nivell comercial, té corda per a estona.
Les samarretes més cares i exclusives, ja esgotades a la botiga del Barça
La particularitat d'aquestes samarretes, que ja són a la venda, també, a les botigues físiques del FC Barcelona, no s'acaba aquí. A més de la seva versió especial, hi ha una edició encara més limitada que té un cost de 2.999,99 euros. Aquesta edició està limitada a 11 unitats de la versió masculina i 11 de la femenina i compta amb el detall que estarà signada pels integrants de tot l' equip.
El més curiós és que, malgrat aquest preu exclusiu i excloent, les samarretes signades pels jugadors i les jugadores del club ja estan esgotades des d'aquest dilluns al migdia. Cosa que, sens dubte, repercutirà molt positivament a l'economia del club culer.
A més de samarretes, el Barça aprofita la tirada i llança més marxandatge
Samarretes de joc, però també xandalls i samarretes per al dia a dia. El Barça, conscient del fenomen de masses que envolta els Rolling Stones, ha volgut aprofitar la tirada traient a la venda diverses peces col·leccionables per a l'ús més quotidià. Entre elles destaquen les caçadores o les samarretes de màniga curta, peces de vestir que també porten elements distintius del Barcelona i de Spotify, empresa amb què el club culer té un contracte de patrocini des de fa algunes temporades.
Un Clàssic encara més especial i amb essència de 'rock and roll'
El FC Barcelona va anunciar, dijous passat, que lluirà el logotip de la llengua i els llavis dels Rolling Stones a la samarreta del primer equip de futbol al partit de LaLiga EA Sports que disputarà contra el Reial Madrid el proper dissabte 28 d'octubre a Montjuïc.
L'icònic emblema substituirà el de Spotify a l'equipació del primer equip per celebrar la sortida a la venda aquest divendres del disc de la banda britànica 'Hackney Diamonds'.
Cal recordar que el club català ja sap què és estrenar samarreta contra el conjunt blanc. En temporades passades, l'equip presidit per Joan Laporta ja va vestir el logo dels cantants Drake i Rosalía. Dues versions que, aleshores, també van ser tot un èxit de vendes.
Més notícies: