El Reial Madrid es prepara per a enfrontar-se a la Juventus en el Camping World Stadium d'Orlando en l'última trobada de la pretemporada. Després de la seva derrota davant el Barcelona, els de Carlo Ancelotti buscaran reposar-se i mostrar la seva millor versió abans de l'inici de la Lliga 2023-2024.
Malgrat l'ensopegada enfront del Barça, el Reial Madrid té l'oportunitat de sobreposar-se enfront d'un rival d'alt nivell. No obstant això, Carlo Ancelotti no podrà comptar amb Arda Güler ni amb Ferland Mendy, tots dos lesionats, però sí que tindrà algunes alternatives molt interessants per provar.
Arda Güler, una de les incorporacions estiuenques del Reial Madrid procedent del Fenerbahce, encara no ha debutat. Sofreix una lesió en el menisc intern del genoll dret. D'altra banda, Mendy també és baixa a causa de problemes físics; va haver de ser substituït en el Clàssic abans del descans.
NOVEDAD WHATSAPP: ¡Pincha aquí para recibir GRATIS las noticias más exclusivas del REAL MADRID en WhatsApp!
Malgrat les absències, Ancelotti intentarà ajustar el seu equip i buscarà la millor alineació. Amb l'arribada de Jude Bellingham, l'italià ha hagut de canviar la seva formació, cosa que en els primers duels ha donat molt bons resultats. De moment, el seu repte és trobar un onze per a afrontar la temporada 2023-2024, que començarà en dues setmanes contra l'Athletic Club de Bilbao.
El Reial Madrid va guanyar 3-2 al Milan i 2-0 al Manchester United, però van sofrir una derrota enfront del Barcelona en el Clàssic. El nivell de joc en els primers dos partits amb un rombe en la medul·lar va ser gairebé immillorable. Per això, no ens hauria d'estranyar que aquesta sigui l'aposta d'aquesta matinada, utilitzant a Jude Bellingham d'enllaç entre el mig i la davantera.
Per altra part, la Vechia Signora també va tenir un enfrontament igualat amb el Milan. En el seu primer partit de pretemporada als Estats Units, van acabar en empat 2-2, encara que van guanyar en el torn de penals. Els italians, sota la direcció de Massimiliano Allegri, compten amb jugadors de la talla de Vlahovic, Chiesa i Bonucci, els que intentaran imposar-se a Vinícius, Luka i Bellingham.
El partit serà una oportunitat perquè tots dos entrenadors realitzin ajustos finals en els seus plantejaments tàctics abans de l'inici de la temporada. Els bianconerri buscaran consolidar el seu rendiment, mentre que el Reial Madrid buscarà redimir-se de la seva derrota en el Clàssic i generar confiança de cara als desafiaments futurs.