Fotomuntatge amb una imatge de fons difuminada del Camp Nou i al capdavant un ventall de bitllets d?euro i la futbolista Aitana Bonmatí enmig d?un partit amb el FC Barcelona
FUTBOL

Aitana Bonmatí ha de prendre una decisió urgent i amb força diners en joc

Les grans marques esportives tenen el seu ull fixat a Aitana Bonmatí, icona del futbol femení actual


Aitana Bonmatí és, sens dubte, l'estrella del futbol femení. La migcampista catalana va destacar com la millor jugadora del Mundial de futbol de l'estiu passat després de guanyar amb el FC Barcelona la Champions, la Lliga i la Supercopa d'Espanya. Uns reconeixements als quals va seguir finalment la Pilota d'Or a finals de l'any passat.

Aquest 2024 ha tornat a confirmar el seu estatus. Aquest gener, Aitana Bonmatí es convertia en la flamant guanyadora del premi The Best de la FIFA. Uns premis que es lliuren únicament als millors jugadors del món.

La fama de la futbolista blaugrana ha anat in crescendo en els darrers temps. Per aquest motiu, són moltes les marques que ràpidament contacten amb Aitana Bonmatí perquè aquesta promocioni els seus productes, aprofitant la seva influència.

Les grans marques, en 'guerra' per Aitana Bonmatí

Aitana Bonmatí ha provocat una baralla entre marques molt reconegudes. La centrecampista del FC Barcelona, de 26 anys, ha vist augmentada la seva fama els últims mesos, després de guanyar prestigiosos premis al món del futbol com la Pilota d'Or.

Podríem dir, així, que Aitana Bonmatí és, actualment, ja una icona del futbol femení. Per aquesta mateixa raó, no hi han faltat les marques que es posessin en contacte amb la catalana per promocionar els seus productes.

Cal destacar que la catalana compta actualment amb 1,5 milions de seguidors a Instagram. Cosa que fa que el seu perfil sigui molt atractiu per a les grans marques. Especialment, les que s'enfoquen més cap a l'àmbit esportiu, com ara Nike o Adidas.

Tot i que totes dues ja van treballar amb la blaugrana. Nike patrocinava Aitana Bonmatí des del 2021 fins a finals de l'any passat, quan va expirar el contracte que tenia amb l'empresa nord-americana.

També Adidas ja va vestir la migcampista catalana durant els anys 2018 i 2020. Tot i això, segons ha apuntat El País, la marca hauria volgut tornar a tenir Aitana Bonmatí com a ambaixadora.

Motiu pel qual ja li haurien fet arribar una nova oferta. Encara que no se n'ha revelat la quantitat que li han ofert. Altres marques, com Puma i New Balance, també estarien interessades a tenir la futbolista per promocionar-se.

De fet, Aitana Bonmatí ja és, actualment, ambaixadora de la firma de moda Springfield, amb Pedri. I també de la panificadora mexicana Bimbo, com es va anunciar el mes de desembre passat. Tot i això, curiosament totes dues estan molt més allunyades del món del futbol i de l'esport.

El patrimoni d'Aitana Bonmatí

Aitana Bonmatí, que ja ha renovat el contracte amb el Barça fins al 2026, estaria cobrant actualment un sou estimat de 199 472,52 euros per jugar al club català.

Tot i això, no tot el seu patrimoni, que estaria estimat en aproximadament uns 5 milions d'euros, provenia del seu sou com a futbolista.

De fet, són precisament aquestes marques, com Adidas, Nike o Bimbo, entre d'altres, les que estarien suposant-li uns ingressos extres.

➡️ FC Barcelona ➡️ Futbol

Més notícies: