La reacció de CaixaBank a la tragèdia de la DANA: el gest que tothom aplaudeix
CaixaBank desplaça diverses 'ofimòbils' de l'entitat a cinc pobles afectats greument per la DANA de València
La DANA (depressió aïllada en nivells alts) que va assotar diverses zones de València va deixar al seu pas grans destrosses i nombroses persones afectades. Davant d'aquesta tragèdia, CaixaBank ha demostrat el seu compromís amb la comunitat i ha adoptat una decisió que ha estat àmpliament valorada.
L'entitat financera ha anunciat el desplegament de cinc oficines mòbils per arribar a les localitats més copejades per les pluges i el caos generat. Amb aquesta mesura, CaixaBank garanteix que el veïnat d'aquests pobles pugui accedir a serveis bancaris essencials en un moment crític.
CaixaBank pren una decisió clau per a milers d'afectats per la DANA
Les ofimòbils de l'entitat donen servei a Algemesí, Benetússer, Paiporta, Aldaia i Albal. I s'estudia la possibilitat d'ampliar el servei a unes altres poblacions.
A la Comunitat Valenciana, sobre el 95 % de les oficines de CaixaBank estan obertes i la majoria dels caixers de CaixaBank estan operatius. S'hi inclouen terminals en zones afectades, com ara Xiva, Picanya, Alaquàs, Bunyol, Requena, Utiel, Castellar, Torís i Guadassuar, entre d'altres.
Les 5 oficines mòbils estan equipades amb els serveis essencials
Les oficines mòbils estan equipades per oferir assistència financera. Des de la retirada d'efectiu fins a l'assessorament necessari, facilitant l'accés als serveis més bàsics que necessiten moltes persones en situacions d'emergència.
Aquests pobles de València, afectats per la DANA, inclouen aquells on les infraestructures han quedat danyades o on l'accés a les oficines bancàries tradicionals es veu compromès.
Les oficines mòbils estan sent utilitzades per proporcionar un suport immediat als afectats, cosa que reflecteix el compromís de CaixaBank amb l'atenció als clients en temps difícils.
Els afectats agraeixen a CaixaBank aquest gest després de la catàstrofe
El gest de CaixaBank ha estat ben rebut tant pels afectats com per les autoritats locals, que han agraït la rapidesa amb què l'entitat ha desplegat els seus recursos.
Aquesta classe d'iniciatives reforça el rol de la banca a la societat. Més enllà de la funció econòmica, mostra com les grans entitats també poden contribuir al benestar de les persones en moments de crisi.
CaixaBank ha fet front a la tragèdia de la DANA amb un gest solidari que ha estat celebrat per molts, en proporcionar una solució pràctica i accessible per als afectats. Sens dubte, un exemple de com les empreses poden tenir un paper crucial en la recuperació d'una comunitat després d'un desastre natural.
Més notícies: