Desconcert entre els clients de Banco Santander després de l'avís: no és una estafa
Banco Santander calma els seus clients després de rebre aquest missatge pel qual tots ells s'havien preocupat
Molts clients del Banco Santander han experimentat un gran desconcert després de rebre un missatge inesperat als seus telèfons mòbils.
Aquest missatge, que notificava una inversió en procés, va generar caos entre els usuaris, ja que molts no havien autoritzat cap operació d'aquest tipus. La confusió va començar quan, de cop i volta, milers de clients van rebre una notificació push a través de l'app del banc.
Banco Santander tranquil·litza els seus clients després de rebre aquest missatge estrany
L'alerta es va interpretar inicialment com un error aïllat, però ràpidament es va convertir en un problema massiu. Els usuaris van intentar accedir a l'aplicació per verificar els seus comptes, cosa que va provocar un col·lapse al sistema.
El Banco Santander va emetre un comunicat reconeixent la situació i aclarint que es tractava d'un error en l'emissió del missatge, que havia estat enviat accidentalment a tots els usuaris.
El banc va assegurar que no s'havien fet inversions no autoritzades als comptes dels clients i que no havia compromès la seguretat ni la privacitat de les seves dades.
Els clients de Banco Santander estaven preocupats per un possible frau
Aquesta situació va generar un ambient d'alarma. Molts clients temien que els seus comptes estiguessin sent utilitzats sense el seu consentiment. Les xarxes socials es van inundar de comentaris d'usuaris preocupats pel possible frau bancari.
“Vaig rebre un missatge dient que estava fent una inversió que no vaig aprovar mai, i quan vaig intentar entrar en l'app, no funcionava”, va exposar un client. Amb tot, va evidenciar la frustració que sentien davant la impossibilitat de verificar-ne els saldos.
El comunicat de Banco Santander
Malgrat el caos, el Banco Santander es va comprometre a solucionar el problema ràpidament. En un comunicat, un portaveu va expressar: “Demanem disculpes als nostres clients pels inconvenients causats. Estem treballant per restablir el servei com més aviat millor i assegurar que aquest tipus d'incidents no es repeteixin en el futur”.
També es va recomanar als usuaris que, si continuaven tenint problemes amb l'app, reiniciessin els dispositius o reinstal·lessin l'aplicació, cosa que en molts casos va resultar efectiu.
Tot i que el missatge inesperat va generar un gran desconcert entre els clients del Banco Santander, el banc ha assegurat que no es tracta d'una estafa. La situació ha posat de manifest la importància de la comunicació ràpida en moments de crisi per mantenir la confiança dels usuaris.
Més notícies: