Una dona somrient amb els punys aixecats davant d'una sucursal de CaixaBank.
ECONOMIA

CaixaBank dona una última hora que fa feliços molts clients: ho demanaven a crits

CaixaBank està d'enhorabona després de sobrepassar les 1.000 localitats a què donen cobertura les seves oficines mòbils

CaixaBank ha anunciat una notícia que ha causat gran alegria entre els seus clients, especialment aquells que viuen a petites localitats rurals. L'entitat bancària ha garantit la inclusió financera a més de 1.000 localitats d'Espanya mitjançant l'ús de 23 oficines mòbils, conegudes com a ofimòbils.

Aquesta mesura beneficiarà aproximadament 490.000 persones, moltes residents en zones rurals on l'accés a serveis bancaris és limitat.

A més, CaixaBank ha desplaçat 6 ofimòbils per a la prestació de serveis bancaris essencials a les localitats més afectades per la DANA a València. Ho ha dut a terme juntament amb el Centre de Coordinació Operatiu Integrat (CECOPI) i els diferents ajuntaments afectats.

CaixaBank supera les 1.000 localitats amb accés a les seves 'ofimòbils'

Aquestes ofimòbils presents a més de 1.000 localitats són unitats equipades amb l'última tecnologia i dissenyades per oferir serveis bancaris complets. Per exemple, l'obertura de comptes, les consultes de saldos i la gestió de productes financers.

Els usuaris poden accedir a aquests serveis a localitats on no hi ha sucursals físiques de CaixaBank. Això facilita enormement l'accés a la banca per a les persones que viuen en àrees menys poblades.

El motiu de la importància de les oficines mòbils de CaixaBank

La cobertura d'aquestes ofimòbils és clau per garantir que tots els ciutadans, sense importar on visquin, puguin gaudir de serveis financers moderns i segurs.

Gràcies a aquesta innovació, moltes persones que anteriorment es veien obligades a viatjar llargues distàncies per fer tràmits bancaris ara hi tenen accés directe, sense perdre temps ni recursos.

Un caixer automàtic de CaixaBank a l'esquerra i un camí inundat amb runes i vehicles danyats a la dreta després del pas de la DANA pel País Valencià.

Aquest servei forma part del compromís de CaixaBank amb la inclusió financera a aquelles persones que viuen en zones on les sucursals bancàries són escasses. Aquest anunci ha estat molt ben rebut, ja que respon a una necessitat que els clients de localitats petites reclamaven des de fa temps.

Una mesura que reforça el compromís del banc

La iniciativa de CaixaBank de proporcionar serveis bancaris mòbils a més de 1.000 localitats i beneficiar gairebé 500.000 persones és una notícia excel·lent per als habitants de zones rurals.

Aquesta acció no només millora l'accés a la banca, sinó que també reforça el compromís del banc amb la inclusió financera a tot Espanya. Sens dubte, una mesura que molts celebren amb entusiasme.

➡️ Economia

Més notícies: