Una dona somrient sosté bitllets a la mà davant d'una estructura de pedra en ruïnes amb el logotip de CaixaBank a la cantonada superior esquerra.
ECONOMIA

CaixaBank dona una gran alegria a part dels clients: demanaven això des de fa temps

CaixaBank es pren cada dia més de debò un servei que dona cobertura a més de 800 municipis d'Espanya

En un món on els serveis digitals dominen la banca, CaixaBank ha escoltat les demandes dels clients més tradicionals. Especialment, aquells que resideixen a zones rurals.

L'entitat ha donat l'alegria de l'any a milers de persones en estendre el servei d'oficines mòbils, un recurs cada cop més sol·licitat. Aquestes, que recorren centenars de quilòmetres setmanalment, són un salvavides per als que viuen a localitats on la presència d'un banc és escassa o inexistent.

El servei que estaven esperant molts clients de CaixaBank

Les oficines mòbils de CaixaBank han estat una solució molt esperada pels habitants de les zones rurals. Amb la creixent digitalització dels serveis bancaris, moltes persones grans o amb poca familiaritat amb la tecnologia es trobaven desateses.

Un home amb expressió preocupada mostra les butxaques buides mentre una mà sosté bitllets d'euro i el logotip de CaixaBank apareix al fons.

El 2024, CaixaBank ha augmentat el nombre d'oficines mòbils i ha arribat a un total de 24 unitats a tot Espanya. 18 recorren més de 53.000 quilòmetres de mitjana al mes i donen servei a Àvila, Burgos, Lleó, Palència, Segòvia o Ciudad Real. També a Guadalajara, Toledo, Castelló, València, Granada, Madrid i La Rioja.

Aquest esforç ha permès que el servei arribi a més de 800 municipis, un 27% més que l'any anterior. És a dir, una cambra de la població en aquestes àrees rurals ara té accés a serveis bancaris sense haver de desplaçar-se llargues distàncies.

Què ofereix una oficina mòbil de CaixaBank?

Amb les oficines mòbils, els clients poden fer operacions bàsiques com retirar o ingressar diners, pagar rebuts. També fer transferències, consultar saldos i moviments i rebre assessorament financer. Tot amb la comoditat de comptar amb personal que entén les vostres necessitats i proporciona un servei personalitzat.

Una dona somrient amb samarreta taronja assenyala amb les dues mans cap a un cartell de CaixaBank.

A més, aquestes oficines estan equipades amb tecnologia avançada per garantir la seguretat de les transaccions, cosa que dona tranquil·litat als usuaris. Per a molts, poder parlar cara a cara amb un gestor és un alleugeriment davant la fredor que pot suposar la banca digital.

Cobertura i expansió el 2024

CaixaBank ha fixat un objectiu clar per al 2024: continuar ampliant aquest servei, que ara mateix dona cobertura a municipis on resideixen 340.000 persones.

La demanda de les oficines mòbils continua augmentant, i l'entitat planeja arribar a més municipis i a més persones. Amb 24 oficines mòbils operatives i la possibilitat que se n'hi sumin més, l'objectiu és superar la xifra actual de cobertura.

A més, CaixaBank va anunciar la signatura d'un acord amb la Generalitat de Catalunya per afegir a les seves rutes el servei a 105 localitats més de Girona al setembre. Això faria que s'atengués un total de 503 poblacions de Catalunya a finals del 2024.

➡️ Bancs ➡️ Economia

Més notícies: