Una dona somrient amb els punys aixecats davant d'una sucursal de CaixaBank.
ECONOMIA

CaixaBank confirma aquesta novetat a una regió d'Espanya: ho demanaven molts clients

El valuós servei d'ofimòbil de CaixaBank s'expandeix fins a les 70 localitats a la Comunitat de Madrid

CaixaBank ha llançat un anunci emocionant que promet millorar la inclusió financera a la Comunitat de Madrid. L'entitat bancària ha decidit ampliar el servei d'ofimòbil de 44 a 70 localitats de la regió, beneficiant unes 70.000 persones.

Aquesta iniciativa forma part del compromís de CaixaBank amb la igualtat d'accés a serveis financers en àrees menys ateses.

Aquest és el servei d'ofimòbil que oferirà CaixaBank a Madrid

El servei d'ofimòbil de CaixaBank és una solució innovadora. Està dissenyada per oferir serveis bancaris a localitats on la presència de sucursals físiques és limitada o inexistent.

A través d'aquest servei, es fa servir un vehicle adaptat com a oficina mòbil que recorre les localitats assignades. Aquests vehicles estan equipats amb l'última tecnologia i personal capacitat per brindar una àmplia gamma de serveis financers. Des de l'obertura de comptes fins a la gestió de transaccions i assessorament personalitzat.

Beneficis per a les 70 localitats de la Comunitat de Madrid

L'expansió del servei d'ofimòbil a 70 localitats a la Comunitat de Madrid té un objectiu. I és garantir que els residents d'aquestes àrees puguin accedir a serveis financers de manera còmoda i accessible.

Amb una cobertura d'aproximadament 6.000 quilòmetres mensuals, l'ofimòbil esdevindrà una eina clau. Ho serà per connectar les comunitats locals amb la banca moderna.

Entre els beneficis més destacats d'aquesta expansió hi ha la possibilitat d'atendre les necessitats d'unes 70.000 persones. Unes que podrien enfrontar-se a dificultats per accedir a serveis bancaris essencials

Camió d'Iveco amb logotip de CaixaBank estacionat a una zona urbana amb edificis moderns de fons.

La inclusió financera és un aspecte fonamental per a la igualtat d'oportunitats. CaixaBank està demostrant el seu compromís en portar els serveis a zones que necessiten un suport addicional.

Objectiu principal de la iniciativa de CaixaBank

L'objectiu principal d'aquesta expansió és assegurar que cap localitat quedi exclosa dels beneficis que els serveis financers ofereixen. En un món cada cop més digitalitzat, és vital que tots els ciutadans tinguin accés a serveis bancaris, sense importar-ne la ubicació.

CaixaBank està treballant per reduir la bretxa entre les àrees urbanes i rurals, promovent la inclusió financera i donant suport al desenvolupament econòmic a Madrid. Amb tot, CaixaBank està marcant un pas important cap a la modernització i l'accessibilitat financera a Espanya.

➡️ Bancs ➡️ Economia

Més notícies: