El Banco Santander va amb tot: l'anunci que emmudeix CaixaBank i Bankinter
El banc dirigit per Ana Patricia Botín llança una picada d'ullet als seus clients amb una promoció més que avantatjosa
El Banco Santander ha llançat una campanya agressiva que ha deixat els seus competidors, com Bankinter i CaixaBank, completament sorpresos.
Amb l'objectiu d'atreure nous clients i fidelitzar els actuals, el Santander ofereix un regal de 500 euros a aquells que aconsegueixin captar nous usuaris per al banc. Aquesta jugada és una de les més cridaneres al sector bancari espanyol en els últims temps i promet revolucionar el mercat.
En què consisteix la promoció del Banco Santander?
El Banco Santander està disposat a premiar amb un regal de 500 euros als seus clients per una cosa molt senzilla. I és portar 10 nous usuaris al banc. Aquesta oferta s'emmarca dins de la vostra estratègia per augmentar la base de clients en un entorn competitiu.
La promoció està adreçada a aquells clients que aconsegueixin que un amic o familiar s'uneixi al banc i compleixi amb certs requisits. L'oferta del Banco Santander està sent, sens dubte, la que més atenció està captant les últimes hores.
Requisits per rebre els 500 euros de regal
Per accedir a aquest regal de 500 euros que ofereix el Banco Santander, tant el client actual com el nou usuari han de complir algunes condicions específiques. Aquests són els principals requisits:
- Domiciliació de la nòmina: El nou client ha de domiciliar la seva nòmina al Banco Santander. Aquest pas és essencial perquè la promoció es faci efectiva. Sense la domiciliació de la nòmina no es podrà accedir als 500 euros.
- Compromís de permanència: El nou client que s'uneixi al Banco Santander s'ha de comprometre a mantenir el seu compte actiu durant un període mínim de 24 mesos. Aquest compromís és fonamental perquè el banc pugui oferir l'incentiu.
- Ús del compte: A més de la domiciliació de la nòmina, s'espera que el nou client utilitzi el compte de manera regular. Això inclou la realització de transaccions, ús de targetes de crèdit o dèbit i altres moviments financers que mostrin que el compte està en ús.
Un cop mestre al sector bancari
Aquesta campanya del Banco Santander no només busca captar nous clients, sinó també enfortir la relació amb els actuals. Aquest tipus de promocions reforça la imatge del Banco Santander com una entitat que es preocupa per recompensar la lleialtat i el suport dels seus clients.
Els competidors hauran de reaccionar davant d'aquesta agressiva estratègia del Santander, que ha deixat clar que està disposat a anar amb tot per liderar el mercat. En un entorn on les opcions bancàries són àmplies, aquesta promoció es converteix en un factor diferenciador que pot inclinar la balança a favor del Santander.
Més notícies: