Cotxes atrapats en la inundació provocada per la DANA a la Comunitat Valenciana amb logotips de diversos bancs superposats.
ECONOMIA

Banco Santander, CaixaBank, BBVA i Sabadell prenen la decisió més esperada: afanya't

Aquesta mesura al voltant de la retirada d'efectiu als caixers és realment beneficiosa per a milers de valencians

Els principals bancs a Espanya, Banco Santander, CaixaBank, BBVA i Sabadell han anunciat una mesura solidària en benefici dels habitants afectats per la DANA.

En un esforç conjunt, han decidit prorrogar la retirada gratuïta d'efectiu als seus caixers automàtics a les zones més copejades per aquesta catàstrofe climàtica. Aquesta mesura, vàlida fins a l'1 de desembre, cerca alleujar les persones que, per la DANA, han tingut dificultats per accedir a serveis bancaris.

Una decisió de Santander, CaixaBank, BBVA i Sabadell basada en la solidaritat

Des que es van produir les fortes pluges i inundacions, moltes persones han enfrontat problemes per mobilitzar-se o accedir a recursos essencials, inclòs l'efectiu.

Un carrer estret amb enderrocs i un cotxe bolcat, amb logotips superposats de Santander i un signe d'exclamació en cercles vermells.

Les entitats bancàries, conscients d'aquesta situació, han decidit ampliar l'exempció de comissions als caixers automàtics a les localitats afectades per la DANA. En principi, només hauria estat durant una setmana des del 30 d'octubre, però els bancs han decidit ampliar aquest termini gairebé un mes més.

Prorroguen la retirada gratuïta d'efectiu: els afectats per la DANA ho aplaudeixen

Això permetrà que els clients de qualsevol d'aquestes entitats puguin retirar diners sense incórrer en càrrecs addicionals, independentment del banc a què pertanyin. La mesura reflecteix l'empatia i el compromís dels bancs amb la comunitat.

Aquesta pròrroga fins a l'1 de desembre significa que milers de persones a les zones danyades podran comptar amb accés gratuït als fons.

Beneficis de la mesura: facilitat i estalvi per als afectats

En situacions d'emergència, és comú que la població requereixi efectiu per resoldre despeses immediates, especialment en àrees on l'ús de targetes o altres mètodes electrònics es pot veure compromès.

Una dona amb expressió de sorpresa en primer pla, logos de tres bancs flotant sobre el cap i una escena d'inundació amb cotxes apilats i una persona amb escombra al fons.

A més, el fet que aquests bancs uneixin esforços permet una xarxa més gran de caixers. Facilitant l'accés i evitant que els afectats s'hagin de desplaçar llargues distàncies a la recerca del banc específic.

Banco Santander, CaixaBank, BBVA i Sabadell: compromís amb els clients

El Banco Santander, CaixaBank, BBVA i Sabadell demostren, una vegada més, la seva voluntat de donar suport als clients en temps de dificultat. Aquesta acció conjunta no respon només a la necessitat d'accés financer. També enforteix la relació de confiança entre els bancs i els clients.

Aquests bancs han subratllat que, en situacions crítiques, el benestar dels clients és prioritari. I es comprometen a oferir suport constant mentre duri l'estat d'emergència a les zones afectades.

➡️ Bancs ➡️ Economia

Més notícies: