Avís de Banco Santander a tots els seus clients: fes aquest gest i solucionat
Banco Santander et posa amb safata contactar amb el servei d'atenció al client: escull l'opció que prefereixis
Banco Santander ha llançat un avís important per a tots els seus clients, destacant com es pot contactar de manera ràpida i eficient amb el servei d'atenció al client. Hi ha diverses maneres de resoldre dubtes, fer gestions o solucionar problemes, i el millor de tot és que pots triar la que millor s'adapti a les teves necessitats.
Atenció telefònica de Banco Santander: disposes de moltes opcions
Si necessites parlar amb un agent, Santander disposa d'una línia gratuïta disponible les 24 hores. El número general per contactar amb atenció al client és 915 123 123, disponible per a consultes tant de clients com de no clients. Per a ajuda urgent, per robatori o per pèrdua de la targeta, està habilitat un telèfon gratuït 24 hores: el 900 811 381.
Per a assumptes sobre sinistres de la llar, cotxe o moto, el número serà el 910 503 500. A més, Santander té un número per a dubtes i problemes relacionats amb Santander Consumer. És el 91 177 32 30 (dilluns a dissabte de 9 a 22 hores).
Per ajudar els hereus en temes de testaments: 900 10 49 28 (de dilluns a dijous, de 9 a 19 hores i els divendres de 9 a 15 hores). També, el banc compta amb uns altres números de telèfon per a altres serveis.
- Altamira Inmuebles – 91 276 49 43
- Aliseda Inmuebles – 900 64 90 64
- Casaktua Inmuebles – 900 90 70 75
- Assegurança CPP – 900 10 01 05
- Assegurança AIG (Compres premium) – 91 492 59 00
- Resta d'informació i gestions Assegurances Banco Santander – 91 050 35 00
Contactar a través de l'app
Una de les maneres més còmodes de gestionar els tràmits bancaris és a través de l'App de Banco Santander. Amb l'aplicació pots accedir a un xat d'atenció al client disponible les 24 hores. A més, l'app et permet fer consultes, gestions i rebre respostes instantànies sense necessitat de trucar.
Altres canals digitals
Santander també ofereix opcions a través de canals digitals com el correu electrònic per a consultes generals (atenclie@gruposantander.com) i per a reclamacions (santander_reclamaciones@gruposantander.es). A més, si prefereixes les xarxes socials, pots enviar un missatge directe al compte de Twitter (@santander_resp) per rebre assistència de dilluns a dissabte.
Amb aquestes opcions, Banco Santander s'assegura que els clients sempre puguin trobar una manera de resoldre qualsevol inconvenient de manera ràpida i eficaç. Sigui per telèfon, app o fins i tot a les xarxes socials.
Més notícies: