Una dona pensativa davant d'un supermercat Mercadona amb imatges de dolços i torrons.
CONSUM

Ni torró, ni bombons: el producte de Mercadona que està arrasant abans de Nadal

Hi ha un producte de Mercadona que ha guanyat moltíssima popularitat en els últims mesos i arrasa aquest desembre

Nadal és a tocar i els supermercats s'omplen ja de productes típics d'aquestes dates: dolços, bombons i torrons que mai fallen a les reunions familiars. Aquest any, però, un snack s'ha convertit en el centre de totes les mirades i en l'objectiu dels compradors més ràpids.

Un producte de Mercadona que promet ser l'aliat perfecte per a les tardes de sofà i manta, i que, segons alguns, és “impossible de superar”. El més curiós és que no és a la secció de dolços nadalencs, sinó entre els productes disponibles tot l'any.

Dona pensativa davant d'un carret de supermercat ple de productes i aliments.

Les crispetes que volen de les botigues de Mercadona

El protagonista d'aquesta bogeria és un snack que ja ha esdevingut un fenomen viral a TikTok. Un creador de contingut, conegut per tastar productes, ha desfermat el furor després de compartir un vídeo buscant unes crispetes de caramel que, segons ell, són les millors del supermercat. Amb un preu d'1,30 euros per borsa, aquestes crispetes estan desapareixent dels prestatges de Mercadona.

Al seu vídeo, mostra com va recórrer diversos establiments a València sense èxit, "estan esgotades", comentava mentre buscava a la secció d'aperitius. Després de diversos intents fallits, finalment va tenir sort en un tercer Mercadona, on va trobar 15 borses recentment reposades. Sense pensar-ho dues vegades, es va emportar la caixa sencera, deixant clar que no està disposat a compartir aquesta menja.

Bossa de crispetes de caramel de la marca Hacendado davant d'una botiga.

El vídeo, que ja supera les 300.000 visualitzacions, ha convertit aquestes crispetes en un imprescindible per a molts amants dels snacks dolços. El resultat? Ara són gairebé una missió impossible per als que no arribin a temps a les prestatgeries, ja que desapareixen en qüestió d'hores.

Les xarxes disparen la popularitat d'aquest producte

Mercadona no s'hi ha pronunciat, però les xarxes són clau en la popularitat dels seus productes. Aquest no és el primer article que es converteix en un fenomen gràcies a TikTok, però demostra que un simple snack pot competir en vendes amb els productes més clàssics.

A més, Mercadona fa anys que opta per productes nous que s'adapten al gust dels seus clients, mantenint preus accessibles. En aquest cas, les crispetes de caramel de Mercadona han trobat el seu públic, demostrant que, fins i tot per Nadal, hi ha espai per a noves tradicions.

Així que, si t'animes a provar-les, val més que arribis d'hora. Entre els seguidors que ja les consideren un imprescindible i els curiosos que volen descobrir el motiu de tant enrenou, les crispetes s'han guanyat un lloc al carret de la compra. Són, sens dubte, el producte del moment.

➡️ Supermercats ➡️ Consum

Més notícies: