Home amb jersei verd posant de manera divertida al costat d’un cartell colorit de supermercat amb verdures i una ampolla
CONSUM

Mercadona porta de nou a les seves botigues la delícia que molts demanaven a crits: gairebé a punt per menjar

L’estratègia de Mercadona torna a funcionar amb un retorn silenciós que està conquerint els clients

Mercadona torna a ser protagonista dels passadissos i de les converses amb el retorn d’alguna cosa que molts recordaven bé. La cadena l’ha tornat a portar sense anuncis ni campanyes, confiant només en la seva fama. La seva simple aparició als prestatges ha estat suficient per despertar la nostàlgia i la curiositat de qui el trobava a faltar.

Perquè quan Mercadona decideix recuperar un producte que va marcar tendència, no necessita fer soroll perquè funcioni. Es tracta dels torpedes de llagostí i no pretenen sorprendre, sinó reconnectar amb qui sap què significa tornar-los a veure. És el tipus de retorn silenciós que confirma que, de vegades, el de sempre és just el que més s’estava esperant.

Paquet de torpedes de llagostí marca Hacendado amb imatge de llagostins empanitzats en un plat negre.

Un clàssic que torna a les neveres sense fer soroll

Mercadona ha recuperat un dels seus productes més reconeguts, un aperitiu que molts consumidors recordaven com a part dels seus àpats ràpids o celebracions informals. No és cap novetat, sinó el retorn d’un clàssic que mai no va deixar d’agradar entre els qui valoren el que és pràctic i saborós. El torpede de llagostí torna a situar-se entre els congelats més buscats sense necessitat de campanyes ni grans titulars.

El producte manté la mateixa recepta que el va fer popular, basada en una textura cruixent per fora i un interior sucós que conserva l’essència del llagostí. En un context on els congelats guanyen terreny, Mercadona reforça la seva aposta per oferir qualitat sense complicacions ni excessos de preu. El seu nom torna a sonar entre els favorits de qui tria la comoditat sense renunciar al gust de mar.

Edifici d'un supermercat amb un gran rètol verd i un aparcament al davant.

La clau del seu èxit rau en l’equilibri entre senzillesa i resultat, dos factors que el van convertir en un habitual de les despenses domèstiques. Encara que no és nou, el consumidor el rep com si ho fos, confirmant que alguns productes no necessiten reinventar-se. En aquest cas, la cadena valenciana demostra que mantenir el que funciona pot ser una estratègia més efectiva que llançar novetats constants.

La seva presentació en format ultracongelat en facilita la preparació en qualsevol moment, sense necessitat de descongelar ni seguir passos complicats. Els torpedes conserven la seva textura ideal fins i tot quan es cuinen al forn o a la fregidora d’aire, adaptant-se a diferents hàbits. D’aquesta manera, Mercadona torna a donar protagonisme a un producte que ha sabut guanyar-se un lloc estable entre els congelats més valorats.

El torpede de llagostí que triomfa sense ser novetat

Darrere de la seva popularitat hi ha una fórmula senzilla que continua funcionant: llagostí de bona mida, arrebossat fi i una fregida ràpida. El gust suau i la textura daurada fan que cada peça sigui perfecta per acompanyar àpats lleugers o sopars improvisats. En pocs minuts, aquest aperitiu converteix un àpat corrent en quelcom especial sense gaire esforç.

Mercadona l’ofereix sota la seva marca Hacendado, en un paquet de 180 grams que inclou diverses unitats llestes per cuinar. El seu preu actual és de 3,95 euros, fet que manté el seu atractiu davant d’altres opcions similars del mercat. La combinació de quantitat, qualitat i facilitat d’ús reforça la seva posició com un dels productes més pràctics de la cadena.

Gambetes empanitzades crues en una fregidora d'aire amb una imatge inserida mostrant les gambetes cuites en un plat blau.

La versatilitat també influeix en el seu èxit, ja que pot servir-se com a entrant, tapa o acompanyament segons l’ocasió. Els torpedes s’adapten bé tant a un pla informal a casa com a un sopar més cuidat sense perdre el seu encant. Això converteix el producte en una aposta segura per a aquells qui busquen alguna cosa fàcil que no renunciï a la textura cruixent que el caracteritza.

Amb el seu retorn, Mercadona demostra que els clàssics no passen de moda quan el públic els associa amb qualitat i conveniència. El torpede de llagostí recupera el seu espai sense dependre de l’etiqueta de “nou producte”, simplement tornant a l’essencial. La seva presència als prestatges confirma que els consumidors prefereixen el que coneixen quan compleix exactament el que promet.

Preus i ofertes actualitzats el dia 05/11/2025. Poden patir modificacions o cancel·lacions, i E-Notícies no es fa responsable dels possibles canvis

➡️ Consum

Més notícies: