Una dona perilloses amb ulleres fent cara de sorpresa i de fons el logotip groc de Cacaolat
CONSUM

La novetat amb què ha sorprès Cacaolat per a aquest Nadal: 'Un sabor complicat…'

T'expliquem per què aquest producte ha aconseguit despertar la curiositat de molts a les xarxes socials

Un dels productes que sempre ha estat present a les llars catalanes és el Cacaolat, aquesta beguda de xocolata que acompanya els nostres berenars des de ben petits. Aquest any, Cacaolat ha decidit fer un gir a la festivitat llançant un nou dolç que ha generat força enrenou a les xarxes socials.

Un nou producte nadalenc de Cacaolat

Parlem del nou “Torró de praliné de Cacaolat” de la casa DELAVIUDA, que promet ser una experiència única... encara que ha deixat alguns consumidors amb sentiments trobats. El torró està disponible als supermercats Carrefour i Bonpreu per 4,99 €.

Caixa de torró de xocolata Delaviuda amb disseny de Cacaolat.

Promet fusionar el sabor clàssic de la xocolata amb llet i galeta amb l'inconfusible toc de Cacaolat. La idea sona temptadora, oi? Però sembla que no tots els comentaris en xarxes han estat tan entusiastes com s'esperava.

Alguns usuaris a les xarxes han expressat que, encara que està bo, no compleix amb les expectatives d'un sabor autèntic a Cacaolat. Alguns asseguren que s'assembla més al típic torró de xocolata que al mític batut català.

Les opinions estan dividides en xarxes

Les ressenyes han estat variades, n'hi ha que han gaudit d'aquest nou dolç per a Nadal, assenyalant que té un regust final que recorda Cacaolat. Tot i això, la majoria sembla coincidir que no aporta res realment nou al món del torró. “No crec que aporti gran cosa comparat amb altres torrons de xocolata”, comenta una usuària.

El torró s'ha tornat viral a TikTok, on la comunitat ha compartit les seves impressions i reaccions. Alguns es mostren sorpresos en provar-ho, mentre que altres lamenten que no s'hagi aconseguit capturar l'essència de Cacaolat en aquest nou dolç. Els comentaris han estat sincers i reflecteixen les altes expectatives que genera qualsevol producte amb un nom tan estimat a la cultura catalana.

Aquest nou "Torró de praliné de Cacaolat" és un intent interessant de reinventar un clàssic nadalenc. Tot i això, sembla que no ha aconseguit conquistar del tot els consumidors, que esperaven una mica més proper al sabor de Cacaolat. Potser aquest torró acabi sent part de les tradicions d'alguns, però per ara, no ha agradat gaire en xarxes.

➡️ Supermercats ➡️ Consum

Més notícies: