Façanes de les botigues Lidl i Primark amb un cercle vermell i signes d'interrogació al centre.
CONSUM

Ni Lidl, ni Primark: el supermercat que planta cara i obre una altra botiga a Espanya

El local és el segon de l'any a la ciutat i es consolida com una de les opcions més econòmiques per comprar

Reus està enhorabona, ja que acaba d'estrenar un nou supermercat que segur que agrupa centenars de compradors. Lluny de les marques més populars, el local que ha obert a la capital del Baix Camp és un altre que no és tan conegut. Això sí, segur que els que ho proven afegeixen una opció més a la llista de llocs on fer la compra.

Action ha inaugurat aquest dissabte un nou supermercat a Reus. Situat al número 2-4 del carrer Nicaragua, compta amb una superfície de 777 metres quadrats i ha generat 17 llocs de treball. La botiga estarà oberta al públic de dilluns a dissabte, en horari continu de 9.00 a 21.00 hores.

Aquesta és la segona botiga d'Action a Reus. La primera, ubicada a l'avinguda Pere el Cerimoniós, va obrir les portes el 13 de juliol passat en un local ocupat anteriorment per Caprabo. Amb aquesta expansió, l'empresa reforça la seva estratègia de creixement a la ciutat.

Passadís de supermercat amb prestatges plens de productes de cosmètica i cura personal.

El supermercat que guanya terreny a la demarcació

Sense oblidar que aquest supermercat aposta per un model de negoci basat en preus baixos. Tot i això, Reus no és l'única ciutat de la província de Tarragona on Action té presència. Fa aproximadament dos anys, la companyia va inaugurar una botiga al polígon les Gavarres de Tarragona.

Aquest local, que té una superfície de 969 metres quadrats i disposa d'aparcament, va generar 31 llocs de treball en el moment de la seva obertura. Els supermercats Action es caracteritzen per la seva peculiar oferta comercial, coneguda com la “Fórmula Action”. Es tracta d'un assortiment, en canvi, constant que inclou més de 6.000 productes de diferents categories a preus molt competitius.

Entre aquests, 1.500 articles tenen un cost inferior a un euro. El preu mitjà de venda de tota la gamma és menor a dos euros.

Aquest model de negoci, que combina varietat, novetat i preus accessibles, ha permès a la cadena créixer ràpidament a Espanya i altres països europeus. L'obertura d'aquesta nova botiga a Reus és un pas més en la seva expansió, apropant la seva oferta a més consumidors i reforçant el seu posicionament com a líder al sector.

Persones caminant davant d'una botiga amb el rètol

El compromís amb el territori

Així mateix, amb aquesta obertura Action demostra el seu compromís amb la creació d'ocupació i aposta per zones estratègiques de la província de Tarragona. Els veïns d'aquestes ciutats ja tenen una opció nova per accedir a productes econòmics, pràctics i variats en un format innovador.

Aquesta expansió reflecteix l'interès dels consumidors per propostes que combinin preus baixos amb una experiència de compra en renovació constant. Està provat que avui dia ens avorrim aviat de tot. Així que fins i tot els supermercats se les enginyen perquè omplir la nevera sigui una tasca diferent, divertida i, sobretot, tan econòmica com sigui possible.

➡️ Consum

Més notícies: