Un client exposa quin producte de Bonpreu és millor que el de Lidl: ‘Amb diferència’
Els supermercats compten amb exigents compradors que publiquen a xarxes socials les seves pròpies comparacions
La clientela de qualsevol supermercat avui dia és experta a comparar. Ja sigui per l'àmplia oferta existent actualment o per l'ànsia de buscar sempre el millor producte. I sembla que un client de Bonpreu ha trobat la beguda de civada ideal.
Tal com ha explicat al seu perfil d'X @anonim19462814, la beguda de civada de Bonpreu està molt més bona que la del Lidl. Segons el seu criteri, serà l'última vegada que doni el vot de confiança a la cadena alemanya i el regalarà a la catalana.
Lidl haurà de posar-se les piles
La beguda escollida pel client no és una qualsevol, sinó la varietat barista. Aquest tipus de producte és ideal per fer cafès i begudes preparades escumoses. Precisament aquesta varietat fa que sigui molt més desitjable al gust i a la vista.
I tal com indica el seu nom, sembla que t'ho hagin preparat en un autèntic bar d'especialitat. No passa el mateix amb altres, ja que la composició és diferent i, per tant, el resultat final també. Els comentaris a la publicació no han trigat a arribar i n'hi ha alguns que lloen el missatge.
De fet, asseguren que les begudes de Bonpreu i Lidl no tenen comparació i que la seva preferida també és la del supermercat català. Ara bé, sembla que un altre comprador ha trobat el truc: el preu. La de Bonpreu val 1,20 euros i la de Lidl tan sols 0,79.
Una diferència que pot semblar insignificant si es parla del sabor i del gust de fer-te un bon cafè. Així, es demostra que tot dependrà de les preferències del consumidor. Ja que alguns preferiran estalviar-se uns cèntims a la cistella de la compra i altres, per contra, gaudir com mai costi el que costi.
No tot són alegries per a Bonpreu
Ara bé, no tots els clients de Bonpreu surten igual de satisfets després de comprar els productes. Un exemple és un client que ha exposat recentment que el bacó de la seva marca “és tot greix”. Tota una equivocació a la compra que va acabar amb uns espaguetis a la carbonara frustrats.
El mateix passa també al revés, i Lidl té productes que arrasen i que són lloats pels seus clients més exigents. La seva secció tèxtil és una aposta segura per a molts compradors, com per exemple el seu vestit de colors. Al final, com sempre, tot és qüestió de gustos.
Més notícies: