Un home amb expressió d'enuig davant d'una botiga d'Ametller Origen amb fruites i verdures a l'entrada.
CONSUM

Un client d'Ametller Origen esclata davant la qualitat d'un producte: 'Desagradable'

El supermercat no ha trigat a respondre i donar solucions a una queixa que posa en perill la qualitat dels seus producte

Ametller Origen haurà de rendir comptes amb un client que està fortament enfadat. I és que el supermercat català sempre ha fet gala de la qualitat dels productes. De proximitat i temporada, encara que en ocasió s'hagin de menjar les paraules pròpies.

I és que ningú no pot ser perfecte, i així ho ha fet saber un client. Al compte de X, el comprador @coachonboard ha publicat la imatge d'unes carxofes en mal estat. Segons es desprèn de la imatge, sembla que la part exterior de la verdura està en bon estat.

Ara bé, la sorpresa és a l'interior. Una part de la carxofa està clarament en mal estat, i per això les crítiques no han trigat a arribar. Davant d'aquesta situació, el client no ha dubtat a queixar-se pel que ha passat i mostrar amb una foto el que ha passat.

Un plat amb una carxofa cuita tallada per la meitat, mostrant-ne les capes internes.

Ametller Origen haurà de revisar aquest producte

"Prou desagradable trobar-se les carxofes en aquestes condicions", ha escrit el client d'Ametller Origen. Per part seva, la resposta no ha trigat a arribar i ha tornat a fer gala de la seva ràpida atenció al client. El missatge del supermercat comença amb unes disculpes més que merescudes.

Així mateix, es pot llegir com demanen al comprador que enviï un correu amb les seves dades per poder estudiar el cas. Un cop arribats a aquest punt es desconeix quin tipus de recompensa donaran al client afectat. El que queda clar és que han sabut acollir la queixa i que prendran cartes sobre aquest tema.

Aquest tipus de pràctica és habitual per a Ametller Origen. De vegades també s'ha pogut llegir com han demanat el número de lot afectat per poder avisar la botiga en concret. Tot un exemple d'eficàcia que fa que molts dels compradors tornin a confiar a la marca.

Una dona pèl-roja amb ulleres crida davant d'una botiga d'Ametller Origen, amb un carret de compres vermell superposat a la imatge.

Més queixes a Ametller Origen

No és la primera vegada que apareixen queixes a les xarxes socials sobre algun producte d'Ametller Origen. També sobre la procedència d'alguns dels seus aliments, que no sempre són de la proximitat que presumeixen. En tot cas, des de l'empresa s'han encarregat de tenir un canal de comunicació ràpid i eficaç amb tota la clientela.

És clar que Ametller Origen és un supermercat d'èxit a Catalunya. Però no és el que factura més. Tampoc Bonpreu, que segueix una línia força semblant al primer, sinó que és BonÀrea qui lidera el podi a la regió.

➡️ Supermercats ➡️ Consum

Més notícies: