Els clàssics de Mercadona que no falten a cap casa i ara baixen de preu
Els clients han pogut veure com Mercadona ha decidit abaixar el preu a un gran nombre de productes bàsics
Mercadona ha implementat una reducció significativa de preus en el seu assortiment, acumulant més de 1.000 productes rebaixats el 2024. Aquest esforç forma part del seu compromís d'ajustar els preus de venda al públic en funció de les variacions en els preus de cost. Aquesta mesura beneficia directament els seus clients, que són anomenats 'El Cap'.
Els productes bàsics que han baixat de preu
La companyia ha destinat un total de 150 milions d'euros a optimitzacions que permeten mantenir la qualitat dels productes mentre redueixen els preus. Gràcies a aquestes mesures, els clients de Mercadona poden percebre un estalvi de fins a 150 € anuals a la cistella de la compra. Això representa un alleujament econòmic significatiu per a les llars espanyoles.
Entre els productes rebaixats, destaca l'oli d'oliva. En particular, Mercadona ha reduït novament els preus de l'oli d'oliva Verge i Verge Extra. Aquest descompte se suma a les reduccions anteriors de les varietats Suau/Intens, Verge i Verge Extra.
Ara bé, els descomptes no es queden només aquí, ja que afecten altres aliments bàsics. Entre ells trobem la pasta en els seus diferents tipus com ara macarrons o espaguetis, fins i tot els exitosos nyoquis. També s'han aplicat descomptes al peix per potenciar el consum d'aquest aliment.
L'apartat de productes frescos també té etiquetes grogues que anuncien una baixada de preu. Alguns, fins i tot, són productes de temporada. Alguns són cogombres, patates o cebes.
Mercadona busca refermar el seu lideratge
Una de les claus de l'èxit de Mercadona és la capacitat per reduir preus sense comprometre la qualitat dels seus productes. Aquest compromís es reflecteix en la confiança que els clients dipositen diàriament a la cadena de supermercats per abastir les seves llars.
Mercadona continuarà enfortint la seva cadena de muntatge i col·laborant estretament amb els proveïdors i els interproveïdors especialistes. Aquesta estratègia permet detectar oportunitats de mercat i ajustar els preus en benefici dels clients, assegurant la sostenibilitat i competitivitat al mercat.
Les rebaixes de Mercadona no només beneficien els clients en termes econòmics, sinó que també milloren la seva experiència de compra. La possibilitat d'adquirir productes de qualitat a preus més baixos fomenta la lleialtat i la satisfacció del client. D'aquesta manera, es busca consolidar la posició de Mercadona com a líder al sector de supermercats a Espanya.
Preus i ofertes actualitzats el dia 23/07/2024. Poden patir modificacions o cancel·lacions, i E-Notícies no es fa responsable dels possibles canvis.
Més notícies: