
Avís urgent de Mercadona i Juan Roig als seus clients: 'És totalment fals'
Mercadona ha sortit a donar explicacions als seus clients pels rumors que circulen a les xarxes socials
Mercadona ha hagut de sortir al pas per aclarir una situació que ha generat enrenou entre els seus clients. Els rumors sobre la companyia han circulat ràpid, però la veritat és una altra.
La famosa cadena de supermercats ha desmentit rotundament les notícies que han estat circulant. El que s'ha dit sobre Mercadona és totalment fals, i no té res a veure amb el seu rumb actual.
Mercadona desmenteix els rumors que circulen
En els darrers dies, ha circulat un rumor a les xarxes socials que Mercadona planejava sortir a borsa a l'agost de 2025. Segons aquesta notícia, l'empresa oferiria accions a 8 euros per acció, amb un volum de 10 milions d'accions. Tanmateix, Mercadona ha estat clara al respecte: tot això és fals.

És comú que les grans empreses com Mercadona siguin objecte de rumors, especialment quan estan en ple auge. L'empresa, que ha tingut un creixement impressionant en els darrers anys, continua sent una companyia privada. Malgrat les especulacions, no hi ha plans perquè Mercadona cotitzi a borsa a curt termini.
El fet que Mercadona es mantingui privada és una de les raons per les quals ha pogut mantenir el seu creixement sense les pressions del mercat de valors. La companyia ha confirmat que no està involucrada en cap oferta pública d'accions, cosa que deixa clar que els rumors no tenen cap fonament. En altres paraules, els plans de Mercadona continuen sent els mateixos, sense cap intenció de sortir a borsa.

Amb l'expansió recent de Mercadona a Portugal, els rumors sobre la seva possible sortida a borsa només van augmentar. Tanmateix, l'empresa continua enfocant-se en el seu negoci tradicional, sense mostrar signes que aquest tipus de canvis estructurals estiguin en el seu radar.
El que sabem sobre el model de negoci de Mercadona
Malgrat els rumors, Mercadona continua sent un actor clau en el sector de la distribució. Fundada el 1977 a València, la cadena ha aconseguit consolidar-se com a líder al mercat espanyol. El seu èxit es deu a una combinació de qualitat, preus competitius i un enfocament constant en la satisfacció del client.
Mercadona ofereix una àmplia gamma de productes alimentaris i no alimentaris, adaptats a les necessitats diàries de milions de llars espanyoles. Des de les seves primeres botigues a València, la companyia ha crescut de manera sostinguda, adaptant-se a les demandes del mercat i expandint la seva presència a altres ciutats i regions. A més, la seva entrada a Portugal ha estat un pas important en la seva consolidació com una de les cadenes més fortes d'Europa.

Al llarg dels anys, Mercadona ha mantingut la seva estratègia de preus competitius i atenció al client, cosa que ha enfortit la seva lleialtat. Les botigues de la cadena ofereixen productes tant de marques pròpies com d'altres de conegudes, brindant opcions per a tots els gustos i pressupostos. Aquest enfocament li ha permès mantenir-se com l'opció preferida de molts consumidors.
Per ara, sembla que Mercadona no té intenció de canviar el seu model de negoci. L'empresa ha afirmat en diverses ocasions que prefereix continuar sent privada per seguir creixent de manera controlada. Això li ha permès mantenir l'estabilitat que tants consumidors aprecien, sense les pressions externes que comporta cotitzar a borsa.
Més notícies: