Muntatge de la fàbrica de Freshly i els seus productes
ACTUALITAT

L'empresa catalana que no para de créixer: els seus productes són cada cop més famosos

Freshly ha fet un pas més en la seva expansió empresarial i ha obert un centre logístic a la demarcació de Tarragona

Freshly Cosmetics és una empresa de cosmètica natural catalana que no para de créixer. L'èxit en l'àmbit estatal és tan gran que han decidit obrir un centre logístic a Gandesa, a la Terra Alta. Freshly ha dinamitzat la indústria local des de la posada en marxa de la fàbrica l'abril passat.

El centre, conegut com 'la Freshly Factory', ha suposat una inversió de 5 milions d'euros i ha fet un tomb de prestigi a aquesta comarca de Tarragona.

Freshly aposta per un dels seus olis corporals més famosos

Davant la seva expansió sense fre, Freshly Cosmetics ha decidit produir els seus propis productes començant per un dels seus olis corporals més emblemàtics. Només en un any, la fàbrica ha produït 35.000 quilos d'aquest oli i ha envasat mig milió d'unitats.

Actualment, també fabriquen un oli capil·lar i preveuen ampliar-ne la producció. Amb la implementació d'una quarta línia de producció, Freshly aposta per envasar productes en format 'refill'.

És a dir, utilitzant embalatges biodegradables compostos en un 75% per fibres vegetals, fomentant així la sostenibilitat i la reutilització. El centre logístic de Freshly dona feina a unes 80 persones, però aquesta xifra es duplica durant les campanyes de rebaixes. Arribant a gestionar fins a 15.000 comandes diàries.

Una visió empresarial de futur

Mercè Civil, Picking Specialist i sòcia de Freshly, ha destacat que la integració de la producció, formulació i emmagatzematge en un mateix lloc ha suposat una gran millora per a l'empresa.

Tot això, permetent ser més competitius i sostenibles. Aquesta estratègia redueix els costos de transport i protegeix millor les fórmules dels productes. Les noves instal·lacions tenen tres línies de producció automàtica capaces d'envasar fins a 45 unitats per minut.

L'any 2023, la planta va envasar i etiquetar més d'un milió d'unitats de diferents productes. Així mateix, la previsió per a aquest any és triplicar aquest volum. Freshly ja té una presència internacional amb vendes a 40 països i botigues físiques a Espanya, Andorra, Itàlia, França i Portugal.

Sens dubte, Freshly és un exemple de com triomfar i posicionar-se en un mercat copat per marques de tota la vida. La seva nova formulació i la seva gran aposta pel màrqueting han fet que el seu nom ja el conegui tothom.

➡️ Actualitat

Més notícies: